reede, 23. juuni 2023

Jaanid koos kõige kallimatega

Nagu lapsena võrkkiiges ... Eks jaanide ja jõulude aegu ollakse ikka kõige kallimate seltsis, nii ka meie täna. Istusime aias, nautisime seltskonda, sõime ja jõime ning kuulasime muusikat. Eks neid pidusid, üritusi ja sündmusi ole Pärnus järjest tulemas, jõuab veel ringi liikuda küll ja veel. Nii me otsustasime perega omakeskis aias jaanid vastu võtta. Meid oli tegelikult veidi rohkem, Geio ja Harli ikka ka, aga ma ei jäädvustanud. Lisaks sai täna korraks meres käidud ja olen ennast veidike ära põletanud, sest mulle hakkab päike jube ruttu peale, kuid albiinona ma pruuniks ei lähe. Ja 6 km ja 10000 sammu on täna ka liigutud, seega enam rajale ei kibele, oleme juba kodus tagasi. Enesetunne on mõnus, tunnen ennast hoitud ja armastatuna ning naudin igat hetke, sest tänaseks on minu ümber üksnes need inimesed, kes olema peavad. Naudin elu sajaga! Aitäh, Universum! 23. juuni 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar