esmaspäev, 23. aprill 2018

Raamatu ja roosi päev Apollos


 Täna oli siis lõpuks see päev mil ma jõudsin "Raamatu ja roosi päeval." Eelmisel aastal haigestusin ja üleeelmisel tuli midagi ette, kuid täna olin kohal. Koos Papaga olime, sest juhtus nii, et Sven ei suutnud lihtsalt haigena tulla, täiesti arusaadav. Aga päev kujunes ausaks ja imeilusaks.

 Hästi armsad töötajad on Apollos, lisaks kõigele. Jäädvustasin nad ka pildile kenasti. Aitäh, head naised!

 Loomulikult ei saanud ma jäädvustamata jätta ka raamatuid, mida täna sai roosi vastu vahetada. Tänan meie kõikide nimel külastajaid rooside eest!

 Papa muidugi mängis kitarri ja laulis oma hitte ka. Oli väga kosutav neid üle pika aja kuulata. Aitäh!
Nagu näha siis riietusime meiegi Apollo klinediteenindajaiks ja mina naljatasin, et ma eelmisel aastal pidingi haigeks jääma, sest siis ma tõesti poleks sellesse tsärki ära mahtunud, aga täna mahtusin. Ja tunnen Papa Alari Jansoni kõrval ennast päris pisikesena, nii hea tunne.

 Mis ma siin ikka jutustan, aitäh kõigile kes tulid, olid ja nautisid! Ja Svenile tervenemist! Fotod kõnelevad.

 Ahjaa, armsale Juliale tänud kutsumast! Ja Getterile ka!

Fotod:
ja meie raamatute laua taga...
oma raamatutele tohtis ka reklaami teha ;)
laud meie raamatutega
vahaetusraamatud vol 1
vol 2
vol 3
vol 4
vol 5
vol 6
vol 7
vol 8
vol 9
armas Apollo töötaja Alina
kenad ja targad naised! :)
Papa naabrinaisega :)
meie roosid :)
reklaami peab ju ka reklaamima...
sellised lood siis...;)
olen nelja raamatu võrra rikkam
eriti kallis kingitus, 266 raamat kollektsioonis (pühendustega)
Papa vol 1
vol 2
vol 3
vol 4
vol 5
niisiis...


23. aprill. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar