neljapäev, 12. aprill 2018

Jaansoni rada 91. päev

finišis
  Täna hommikul jõudsime rajale. Tulebki hommikuti käima hakata, muidu ei jõuagi. Ma tean, et see pole mingi vabandus, aga paraku nii on. Kevad on ja külalisi käib palju ja meie rajal käik kannatab selle all. Jah, see pole võibolla mingi vabandus, aga kirjutan nii nagu tunnen. Hakkan nüüd alati peale hommikukohvi joomist rajal käima, sestap pole mõte enne lõunat meid otsida. Ja tegelikult olin ennast täna hommikuks üle maganud, sest eile lausa kukkusin voodisse ja tegin rekordmagamise, üle 10 lausa kestis mu uni. Ausalt öeldes ei teagi millal nii pikalt järjest magasin. Ju siis oli vaja, sest viimasel ajal on olnud palju sahmimist ja netti jõuan ka alles õhtuti. Kuna praegu ma ka ei kirjuta ja loen vähem, kuna mul tekkis vahepeal mingi vastik silmapõletik ühte silma, siis on ka see üks põhjustest miks naudin muid tegevusi.

 Läbisime täna 7,7 km. Just sellist numbrit näitas pedomeeter. Ja esmakordselt sellel aastal käisin poolpükstes rajal, ilm lubas. Pealegi on kõik püksid nii suureks jäänud, aga oma vana Grumpy fliisi saan ikka kanda, kuigi see on ka juba nagu kleit seljas.

 Kohe näha, et kevad on Pärnusse jõudnud, sest väga palju rahvast oli rajal tervisesporti harrastamas, pluss veel kooliõpilased keka tundi tegemas. Ei jäänudki muud üle kui tuli hanereas liigelda, Germo minu seljataga, sest rada on kitsas. Ja rekonstrueerimistööd millegipärast seisavad, kuigi seal on kirjas et juunis peaks valmis saama. Oli rulatajaid, rulluisutajaid, jooksjad, kiirkõndijaid, jalutajaid, kepikõndijaid jne...

 Nagu alati, nii ka täna nautisime me kepikõndi, et mõni teisiti ei arvaks. Kui ma kepikõndimist ei naudiks, siis ma ju ei harrastaks ka seda, aga juba läheb teine aasta ja loobumisplaane mul ei ole. Iga korraga on üha kergem astuda ja väsimust üldse enam ei tunne. Täna käärisin lausa käised üles ja sain kerge kevadpäikese jume ka peale, roosaka.

 Aga eks fotod kõnelevad enda eest.
töö kahjuks seisab...
1 km läbitud...
2 km läbitud...
sealt paistab meie kunagine kodu Väike-Jõe tn...
Germo ja puu
Pärnu jõgi...
3 km läbitud...
teisigi tervisesportijaid....
vaade üle jõe.-...
puhkepaus tagasiteell...
väike selfi nagu ikka...
teisigi sportijaid...

Tulge rajale!

12. aprill. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar