kolmapäev, 4. aprill 2018

EELSOODUMUS ARMASTADA 3- Tiit Sepa


  Nonii, triloogiaga olen nüüd ühel pool, ehk saan järgnevad ööd magada.

 Kui su kätte satub hea raamat siis ei ole lihtsalt võimalik magada. Jah, ma ju töötan kodus, sestap saan enalde öist lugemist võimaldada. Aga mitte iga raamat ei röövi und, mõne suudan ikka vägisi öökapile panna, aga seda ei suutnud. Läheb riiulisse teiste raamatute kõrvale.

 See on väga traagiline raamat, sisukas, põnev ja haarav. Tegevusest puudust ei ole. Kogu aeg suudab autor üllatada põnevate situatsioonidega, pidevalt tuleb tegelasi juurde, tõsi küll, vahepeal lähevad nimed segamini ja tuleb mõtiskleda kes keegi on, aga sain ka sellega hakkama. Eks ole iga tegelane omamoodi armsaks saanud ja nüüd ongi tühi tunne, et triloogia läbi sai.

 Ma täpselt ei mäleta mitmes raamat see on mille olen Tiit Sepa loomingust läbi lugenud, kas kuues või seitsmes, aga vahet ei olegi, tema raamatud on nii eluliselt head, et loeksin need kõik läbi. Ja jälle tekib kurbus kui mõtlen, et midagi uut ju tema sulest enam tulemas ei ole. Aga siirad tänud nendegi eest!

 Mina leian, et Tiit Sepa oli andekas psühholoog eelkõige, kahtlemata ka tohutult hea inimestetundja. Tal on lugejale nii palju anda, et vahepeal tekib situatsioon nagu tahaks õhku ahmida, joosta või keset ööd ihualasti õue, või isegi mediteerida, mida ma pole ammu teinud.

 Armastan Tiit Sepa loomingut tohutult! /sõna "tohutult" ei ole mul vist kunagi nii tihti kasutusel olnud, aga emotsioonid..../

Rahva Raamatu lehelt:RAAMAT

EELSOODUMUS ARMASTADA 3

Autor: TIIT SEPA
 1 Google +0  0 Share0
Kena ja hakkaja Tiina on pärast hooldekodust põgenemist kohtunud taas oma elu armastusega. Neil on plaanis uuesti abielluda ja nende elu kulgeb rahulikult ning näib, et lõpuks ometi on nad oma õnne saavutanud. Siis ühel päeval astub nende uksest sisse Tiina kunagine kooliõde ja nende elu pööratakse taas pea peale. Vähe sellest, et toimub mõrv, hakkavad toimuma ka lausa müstilised sündmused.

Ometi ei puudu Tiina elust ka naer ja nali...


4. aprill. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar