esmaspäev, 2. aprill 2018

EELSOODUMUS ARMASTADA 2- Tiit Sepa


  Ilmataadile võib aitäh öelda, sest sellised ilmad on lugemiseks ideaalsed!

 Sain just loetud Tiit Sepa romaanitriloogia EELSOODUMUS ARMASTADA 2. osa, ehk teise raamatu.
Vahepeal langes romaani üks peategelastest-Tiina, taas psühhoosi. Aga õnneks tuli ta sellest välja. Nagu paranes ka teine peategelane- Erik langetõve hoost, mis tal mõneks ajaks isegi rääkimise halvas. Mis või kes aitas tervenemisele kaasa? Seda lugege ise!

 Vahepeal /seal kuskil 100 lk piires/ ma natuke pettusin raamatus. Tiina tundub muidu normaalne tegelane, kuigi ta on käinud läbi põrgust, kuid siis ühtäkki avastab ta, et on bi. Mida kuradit? Ükski partneris pettunud inimene ei avastan endas biseksuaali! See kalduvus peab olema tal juba enne. Aga see oli ka ainus koht kus tahtsin raamatut sulgeda, õnneks muutus Tiina endiseks tagasi. Jah, ka minu tuttavate hulgas on mõningaid bi-si, ka palju seksuaalvähemusi, aga nad kõik lausuvad ühest suust, et neid on omasoo esindajad tõmbanud sellest ajast saadik kui nad nn ennast avastama hakkasid. Kui me kõik, kes me oleme pettunud partneris hakkaksime biseksuaaliks, siis oleks midagi päris korrast ära. Ei, ei ma ei vihka seksuaalvähemusi, pigem vastupidi, nad on ka inimesed ja vahel isegi mõistvamad inimesed kui heterod, aga jah...see orientatsioon on ilmselt siiski sünniga kaasa antud. Jah, ka minule on naised silma visanud, lausa korduvalt, aga mind nad üldse seksuaalselt ei köida, mitte grammigi, sest olen hetero. Lihtsalt ma arvan, et kui ma parimale sõbrannale põsemusi annan ja ütlen, et armastan või ütlen et ta on maailma kenam naine, ei tähenda see kaugeltki seda, et ma ta vastu seksuaalset tõmmet tunneks. Seda kindlasti mitte. Ma lihtsalt julgen lausuda otse.

 See triloogia on nii haarav, et ma ei saa lihtsalt niisama enam midagi teha, kartulad keedavad ennast ise ära, ahi ja pliit kütavad ennast ise ära, masin peseb pesu ise ära jne...ja selle kõige juures ma aina loen ja loen. Küll ma olen õnnelik, et endale selle triloogia koju soetasin! Päriselt! Päriseks! Nüüd on selline tunne, et tahan kõik Tiit Sepa raamatud läbi lugeda, sest need on nii erilised. Ilmselt on autor ise ka nii eriline (ei taha rääkida minevikus, kuigi...), tunneb liiga hästi naise hinge ja oskab oma raamatus niseks kehastuda nii nagu olekski selle kirjutanud naine.

 Põnevust jagub kuhjaga, aga ma ei kirjuta siin ümberjutustust, seega lugege! Laenutage! Ostke! Muidu, Raamatukoi raamatupoodides on täitsa saadaval!

Aitäh!

Rahva Raamatu lehelt:RAAMAT

EELSOODUMUS ARMASTADA 2

Autor: TIIT SEPA
 0 Google +0  0 Share0

Hooldekodust põgenenud Tiina on leidnud üles tütre ja kohtunud taas kunagise armastatu Erikuga, keda ta ka kõige raskematel aegadel pole unustanud. Kuigi armastuseotsingud viivad Tiina ootamatutele radadele, näib, et nüüd on ta leidnud nii õnne kui ka hingerahu, kuid minevikusuhted tulevad taas Tiinat painama, seades ohtu tema vaimse ja füüsilise tervise.

2. märts. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar