neljapäev, 12. aprill 2018

Kaheksandad laulusõnad Marcole...

foto: Marco Tasane
  Napsasin Marco ajajoonelt selle foto, sest see on minu meelest ülivinge foto!

 Esmaspäeval, 9. aprillil valmis Marco Tasasel taas uus laul "New York" mille videos on ka klippe just New Yorgist, kus Marco hiljuti reisil käis. Need on kaheksandad laulusõnad, mille olen talle kirjutanud.

 Nagu ma MuusikaPlaneedile mõne päeva eest mainisin, meeldib mul teha Marcoga koostööd ja jätkan seda alati, sest mulle meeldivad inimesed kes julgevad erineda, olla need kes nad on. Pisut vürtsi kulub alati halli argipäeva ja seda Marco pakub. Ja Marco reeglina annab mulle teema ette, millest sõnu vorpida, just nii meie koostöö käibki.

Laulusõnad:

Te annetage mulle palun raha
nii suurt mis reisikirge rahuldaks
Ma tahan lennata maailma taha
ja viibida seal päeva või siis kaks

Ref:,: New Youk, New York
su tulevalgus
On minu unistus
mu õnne algus :,:

Ma eile saatsin Sõõrumaale meili
kuid ta ei suvatsenud vastata
Ehk Kallas annetab ka pappi veidi
ehk ometi saab tema aidata!

Ref:
Ma tahan minna shoppama New Yorki
ma tahan minna mängupõrgusse
New Yorgis seal on träni mitut sorti
see linn ei maga, pürgib kõrgusse


Ref: ...

MuusikaPlaneedi artiklit saate lugeda SIIT!

Õhtulehe artiklit saate lugeda SIIT!

PUBLIKU artiklit saate lugeda SIIT!
 
Ja YouTubest saate kuulata SIIT!

  Üks New Yorgi vaatega foto ka veel Marco ajajoonelt:

Marco New Yorgis



12. aprill. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar