teisipäev, 24. september 2024

Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb ka ...

Jah, kui ikka juba enne kella kolme uni kaob, siis ... no kell 6.00 sõime me juba hommikust. Germo jaoks olid selleks ajaks vajalikud unetunnid täis magatud, aga minu ööunetunnid Lemmes kipuvad jääma lühikeseks. Eks ma katsun kasvõi päeva peale ikka oma 8,5 tundi täis magada, muidu olen sombi valmis. Järgmisel korral vahetan pea suunda, ehk on sellest abi. Aga peale hommikusööki, õigupoolest peale hommikukohvi jäin ma uuesti unele. Panin Germole Hunt Kriimsilma mängima ja ... ärkasin kell 9 selle peale, et (oh imede-ime) telefon, mis kapil laadis, tirises! Ja siis oli teada, et peame Pärnusse tagasi tulema, et meie Läti turnee lükkub teadmata ajaks. Aga ega ma väga ei kiirustanud, tahtsin siiski õue korda teha, kuuseokkad ära riisuda ning natuke ka umbrohtu juurida. Lisaks suvila alune küsis ka riisumist, sest tuul kipub ka sinna prahti viima. Varsti hakkab sajuperiood, saigi enne seda puhtaks. Ka armas Ilme tuli nii õigel ajal, sest meie kohtume ilmselt alles kevadel, kui mina juhtumisi Tartusse ei satu, või tema ... Ilme on üks mu armas uus tuttav, kes mulle sünnipäevaks imelise kimbu tegi, jagasin seda ka sõpradega siin avrustes. Sa oled armas. Mairele ja Lembitule ei saanudki tsaupakaa öelda, ju tuleb seda teinekord teha. Kui veel ilusaid ilmasid antakse, liigume ikka veel Lemmes. Mind tõmbab sinna lausa võlu väega ju. Linna jõudes näitas termomeeter kesklinna silla juures 21 soojakraadi, suvi kestab veel! Nüüd muutun asjalikuks, ilmselt hakkavad tihedad tööpäevad. Aga olen nüüd taas ineternetis liikvel. Olge teie ka tegusad ja terved! 24. september 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar