reede, 6. september 2024

Meri ja mets ja mina, kõik me algame m tähega ja kuulume kokku

Jõudsime eile õigeks ajaks Lemme, päike hakkas just loojuma. Ma ei tea palju veetemperatuur oli, aga mõnus oli ujuda. RKM on suht hõredaks jäänud, täna neid karavane sinna tiksus tasapisi, aga rahvast oli imevähe, minule parem, sest mulle meeldib nii ujuda kui magada sellises kleidis, millises ma ilmavalgst nägin :) Pakkisin asjad lahti, panin oma "duširuumile" kardina ette ja mati maha ning juba kell 22.00 olin ma raamatuga voodis. Germo juba norskas. Mina jäin küll alles südaöö paiku. Aga juba kella 5.45 ajal tegi kukk äratust. Talle peab ikka kuuletuma, maal kaua magada ei tohi :) Aga ma olen harjunud kilomeetreid lugema, eilne teekond tuli 8,2 km pikkune ja samme tuli 13 400. No vees ma ei kanna telot kaasas, seega see vahemaa veel sinna juurde. Ma tõesti eile nautsin vees olemist. Pakun, et mingi 20 soojakraadi oli vesi. Täna hommikul sõime juba kell 6.00 hommikust ja juba kell 7.00 jalutasime metsa. Sellel korral saime üksnes pool ämbritäit seeni ja ikka enamus on kukekad. Ma nii loodan, et ka Orajõele sirguvad sellel sügisel riisikad :) Keetsin ja soolasin, ei praadinud sellel korral võiga karpi. Tänane kilometraaž on korralik, juba on liigutud 12, 6 km ja 20 600 sammu, kuid kell on alles vähe, jõuame veel. Ahjaa metsas vedeles jalgratas, punane, ehk jättis keegi, kes läks bussile. Ma mäletan sellist olukorda lapsepõlvest. Ehk ei ole varastatud ratas. Aga nüüd laen ka fotod siia ja vaatan mis edasi saab :) Olge teie ka rõõmsad ja nautige suve! 6. september 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar