laupäev, 14. september 2024

LÕUKOER - Taavi Liias

Loetud sai Taavi Liiase jutukogumik "Lõukoer." See 26 jutukesest koosnev raamat sisaldab osaliselt autori poolt läbielatut. Kui keegi (mida tavaliselt tehakse) küsiks minu käest kas see raamat sobib lugemiseks ka meestele, siis ma vastaksin, et tegu ongi meestele mõeldud kogumikuga, sest osad lood on minu jaoks liiga tehnilised, ei paku pinget, kuigi läbi lugesin ma kogu raamatu. Osad mulle väga meeldivad. Lisaks on autoril põnev ja rikkalik käekiri, ta on osav sõnasepp. Antud autori loomet polnud ma enne lugenud, sestap ei teagi kas tal on veel raamatuid ilmunud. Loeks meeleldi. Aga mitu õhtut sisukat lugemist on sisustatud ja nüüd ka blogisse talletatud. Soovitan lugeda. Eriti meestel! Nüüd kopeerin ka raamatut tutvustava teksti. Taavi Liias (snd 1978) on pärit Valgamaalt Hummulist. Kõrghariduse omandas ta Kõrgemas Sõjakoolis. Esimese magistrikraadi kaitses Tartu Ülikoolis religiooniantropoloogia erialal, teise Kaitseväe Akadeemias sõjakunstis. Kooli kõrvalt hakkas juba 11-aastaselt käima suvevaheaegadel tööl, pidades mitmesuguseid ameteid haljastuses, ehitusel, baaris, kasiinos, tsirkuses, puutöökojas, väetisetehases, restaureerimistöödel, seatapubrigaadis, kioskis ja mujal. Saadud kogemused on pakkunud piisavalt ainest ka siinsete lugude kirjutamiseks. Oma napid vabad hetked täidab ta kalapüügi, lugemise ning spordiga. Viimastel aastatel tegeleb jiu-jitsu ehk lukumaadluse ja kettagolfiga. 14. september 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar