esmaspäev, 30. september 2024

Jaansoni rada 559. päev

Jälle päev kirjas! :) No tegelikult läksime me metsa seenele, aga tundub, et Pärnus on selleks aastaks seenehooaeg lõppenud. Jube vara, sest ma olen isegi novembris veel seenel käinud. Peotäie sain, praadisin kana ja juurviljadega. Aga liikuda oli hea, sest päike särab ja ilm on mõnus. Natuke isegi palav hakkas, sest raske on riietuda, kui ilm muutlik on. Kokku tuli täna meie teekonna pikkuseks ainult 6,2 km ja 10 200 sammu, aga vähemalt on sammud täis, 10 000 olen pannud ise endale päeva normiks. Vabatahtlikult. Alla selle on kuidagi naljakas, midagi on puudu. Ja täna smuutitasime üle pika aja. Sügise saabudes tuleb meie menüüsse juurde pokaal smuutit, tassike teed ja mina teen ka veel lisaks puljongit, et ikka vajaliku vedeliku kätte saaks. Kütta veel ei taha, liiga soe on selleks. Mõne päeva eest korra kütsin, just niiskuse pärast ja siiani on mul 25 kraadi sooja elamises, olgugi, et hoian päeval välisust pärani, nagu ikka. Nii mõnusalt pikk ja soe suvi on olnud, et kütteperioodi algus ka lükkub, aga ongi hea, midagigi, mille pealt veidike kokku hoida sellel ahvikiirusel kallineva elu juures. Aga liikuge teie ka ja olge ikka rõõmsad! Mina jätkan nüüd kirjastamisega, mis enne lõunat pooleli jäi. 30. september 2024. Vana-Rääma.
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar