esmaspäev, 9. september 2024

Jaansoni rada 554.päev

Tänane rada tuli suisa 13,7 km pikkune ning samme tuli kokku 22 400. Liikusime Ülejõel ja Rääma linnaosas, muidugi ka seenemetsas kilomeetreid neelates oli mul pedomeeter töös. Minge metsa, ma ütlen! Pärnu metsad on seeni nii täis, mina ei jõua üksinda ära korjata :D Ok-ok, ega ma ei pea, mõni pomisebki vaikselt kindlasti habemesse, et jäta teistele ka. No ei jäta, kui te nii laisad olete! Nii paljud riisikad ja tõmmuriisikad ka on juba vanad, ussitanud ja hallitanud, sest te pole neid ära korjanud. Minu üks kirgedest on seenelkäik, ise teate, kui ilma jääte! Ma armastan neid otsida, korjata, puhastada, sisse teha ja süüa ka, Nii, et ... Soolan täna seened sisse, aga hetkel need keevad juba kolmandas vees, sest tõmmuriisikas tahab läbi mitme vee kupatamist. Vahepeal valan vana vee ära, pesen ja kraabin jälle need üle panen uue vee jne ... Aga rajal oli mõnus. Muide, metsas tuli üks kuuekümnendates habvemik vastu ja ristis mind Metshaldjaks. Oli jah mul roheline kleit (undruk) seljas ja ma kannaks uhkelt seda tiitlit, sest armastan metsa ja merd niiiiiväga! Aitäh komplimendi eest, Seene-Mikk! Enesetunne on nii hea, aga teha ongi veel palju, seened saavad kupatatud, siis vaja need purkidesse soolata ja raamat karjub juba omakorda öökapil. Hommikul on vaja ennast vara üles ajada, sest korstnapühkija tuleb. Ja peale lõunat olen tööga hõivatud. Aga mõnusat suve jätku ja olge terved! 9. september 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar