teisipäev, 24. september 2024

Petu läheb kooli :)

Olete lugenud mu PETUSID ju? No vaadake mis koolimaja mu seljataga on! Ma võin ju metsapoole olla, aga ma käisin eile Metsapoolel :) Õigupoolest käisime, koos Germoga käisime. Aga kui sa oled lugenud või näinud mu raamatut PETU LÄHEB KOOLI (kirjutatud minu lapsepõlve ainetel) , siis selle blogipostituse peafoto on inspireeritud just selle raamatu kaanest. Ja just sellesse samasse kooli(majja) ma ka läksin. PETU läks. PETU ju olengi mina! Metsapoole koolihoone on maailma kõige ilusam koolihoone! Kuidas me eile Metspoolele sattusime, kui läksime ju hoopis hommikul Häädemeestele poodi? Nuvat .... edasi saad üksnes blogist lugeda, muidu meie seiklustest sa teada lihtsalt ei saa! :) Kuna vastu eilset läks öösel kella 2.31 ajal uni ning ma passisin lausa 2 tundi üleval, mis on Lemmes nii tavaline, siis loomulikult magasin ka kauem, ehk siis kella 9-ni. Kukel oli õues kiremisest juba hääl lausa ära. Ehee! No kohvi joomisega läks mul kiireks, sest ma endiselt ei joo ega söö koos, hoian need poole tunnise vahega teineteisest lahus. Nii ma vaid paar lonksu saingi võtta, kui juba tõttasime bussipeatusesse, et Häädemeestele poodi minna. Õnneks sellel korral oli meil Häädemeestel aega vaid umbes 45 minutit ja saimegi võtta taas suuna Lemme, aga bussis oli armas Tea, no teate küll teda ju PETU LÄHEB KOOLI RAAMATUST? Söögitädi, kellega juttu jätkus kauemaks kui kauaks, pidin äärepealt Lemmest juba mööda sõitma. Nii me leppisimegi kokku, et viime Germoga söögikraami koju ja juba järgmise bussiga sõidame Teale Metsapoolele külla. Lubatud. Mindud. Vahepeal jõudsin isegi jaheda hommikukohvi ära juua ja juba me olimegi taas bussis, kus peale meie veel üks inimene oli. Treimanis selgus, et ka tema oli tuttav, Aivarit näen ma juba igal korral suvilas käies :) Armas Tea jalutas meile juba Metsapoole peatusesse bussivastu, kuigi ta elab sealt umbes 1 km kaugusel. Minu jaoks tuttav tee, sest lapsena sai õpetaja Linda Aringol külas käidud, mis jääb ka samasse suunda ning ja õpetaja Antonina Lepal, kelle tütre Tiinaga me ühes klassis käisime. Nostalgia missugune! Nii armas. Ja no mõne inimesega jagub seda juttu ikka väga kauaks. Tunnid kadusid kätte ning teel tagasi soovisin ma veel natuke koolimaja ümber kolada, Germole tutvustada oma lapsepõlveradu. Nii ma seda siis ka tegin. Oleks ma teadnud, et Esta veel koolihoones on, oleksin vast isegi uksele koputanud. Teinekord! Ja suvekoju jõudsimegi alles umbes kella 18.00 paiku. Siis ruttu kerge õhtueine ja merre, nagu ikka. Sellel korrale ei saanudki Eva rüüs minna, rahvast liikus palju. Aga õhtul vaatasime veel LIBAHUNTI jne ... ma jälle panin enne 11 raamatu käest aga uni kadus kell 2.51. Millegipärast ma Lemmes ei saa üldse üle 4 tunni magada, pean vahepeal mitu tundi ärkvel olema ja siis magan jälle, kui magan. Ei teagi miks. Tavaliselt ma võõrsil ei maga, aga olen juba nii palju Lemmes ööbinud, ikka ei maga, kuigi teen ka alati eluaseme energeetika puhtaks, mis oli algul ikka väga .... Aga õnneks magab Germo hästi. Ja nüüd ka jäädvustused eilsest. Kilomeetreid tuli 8,9 ja samme 14 600. 23. septembri blogipostituse panin kirja 24. septembril 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar