teisipäev, 15. jaanuar 2019

MUIGAMISI, KOHATI HAMMUSTADES - Doris Peucker


 Nagu ma ennegi olen maininud, loen ma esmajärjekorras läbi luuleraamatud. Täna jõudsid Saaremaalt minuni kaks luulevihikut ning just panin käest Doris Peuckeri luulevihiku "Muigamisi, kohati hammustades." See on nii lustakas vihik, et nüüd on raudselt mulle hea tuju garanteeritud kogu päevaks, või kauemaks. Ma ristiks Dorise Saaremaa nais - Contraks!

 Vihik on õhuke, ilmselt tehtud nn põlve otsas aga see on tõesti tore vihik. Ilmselt saab osta vaid autori enda käest, sest puudub ka triipkood. Meie vahetasime omavahel.

 Raamatupoodides ei paista seda müügil olevat, aga leidsin ühe armsa artikli autorist ja seda saate lugeda SIIT!

 Toon ka mõne tekstinäite:

TURVALISI JÕULE!

Kallis laps, sa ära mängi
tikkudega,
muidu tegemist sul tuleb
päkapikkudega!
Selle asemel, et näha
päkapikukuuesametit,
kutsuvad nad sulle äkki hoopis
päästeameti!

* * * * *

Jalaga võid palli lüüa
kasvõi läbi elu.
Mõni mõtleb -
lollakas, kes leidis uue lelu.
Musta pori näkku
pakub lahkelt Mihkel Raud.
Annaks vastu,
aga mul on kraamimata laud.

* * * * * *

VIRTSU - KUIVASTU PRAAM

Peksab laine
ühtepuhku
vastu Muhku.
Meri põlvini!

   Aitäh, hea Doris nende vahvate ridade eest!


15. jaanuar. 2019.a.
Vana-Rääma


2 kommentaari: