neljapäev, 17. jaanuar 2019

ÜKSINDA MAAILMAS - Margit Peterson


  Jajaa, endiselt loen ma ka enda raamatud läbi. Täna jõudsingi loetud oma tuttuue romaani "Üksinda maailmas," mida hakkasin kirjutama kaua aastaid tagasi, enamvähem samal ajal kui oma debüütromaani "Segavereline," kuid vahepeal tulid uued tuuled, uued romaanid jne...ning aeg-ajalt kirjutasin lisa, kuni 2018. aasta 30, jaanuaril viirutasin sellele romaanile suure punkti.

 Romaan "Üksinda maailmas" kõneleb identsete kaksikute elust, nende perest, vanematest ja vanavanematest. Olen kogu oma teadliku elu huvi tundnud kaksikute (psühholoogia) vastu. Minu jaoks on kaksikud nagu üliinimesed, just identsed kaksikud. Täiesti müstika, kuidas loodus oskab sellist imet teha! Pole üldse mingi ime see, et ikka ja jälle kipub kaksikute teema mu loomesse. Jah, mul on minust aasta vanem õde, kellega meid peeti lapsena kaksikuteks. Võimalik, et ka see inspireerib. Ei teagi. No igal juhul mulle see kaksikute teema väga meeldib.

 Tegelikult on see raamat natuke valus ka, rõhun sellele, et oma lapsed tuleb ise üles kasvatada, mitte visata neid vanavanemate turjale. See on ebaõiglane! Aga elu on kord selline. Samas on romaani läbivaks teemaks ka suhted ja armastus. Ma usun, et see on mu kõige romatilisem romaan.

 Jah, olen endiselt seda meelt, et kaksikuid ei tohiks lahutada ka elu mitte!

Lugege! Luban põnevust!

 Minu käest saate (veel) seda romaani osta, käest kätte müün 15 euroga ja posti panen 17 euro eest. Kui soovid seda minult osta, kirjuta soovist siia kommenteeriumisse või võta minuga ühndust facebookis. Minu pangakonto nr : EE381010902003166000. Selgituseks kirjuta ÜKSINDA MAAILMAS. Aitäh!

Rahva Raamatu lehelt:

Raamat

ÜKSINDA MAAILMAS

 1 Google +0  0 Share0

Mis juhtub siis, kui vanemad kolivad Iirimaale ja nende teismeline laps jääb Eestisse täiskasvanuks saama?
Milliseks kujuneb selle lapse elu täiskasvanuna, mil ta on abielus Soomes tööd tegeva „Kalevipojaga“? Ja milline saab olema tema kaksiktütarde elukäik, kuivõrd mõjutavad vanemate kujunemisaeg ja sellal omandatud tõekspidamised nende saatust?
Kaksiktüdruk Lorieti elukäik on keeruline, kohati väga kurb ja traagilinegi, kuid tänu ta meelekindlusele ja isapoolselt vanaemalt kaasa saadud elutarkadele õpetustele lõpuks siiski õnnelik. Ta vanematel ega hellitatud kaksikõel ei lähe paraku niisama hästi.
On küll nii, et kaksikuid ei tohiks lahutada isegi surm mitte, elust rääkimata, sest vastasel korral igatseb allesjäänu lahkunut kogu elu, kuid saatus ei küsi alati sellest, kas tohib või.
ISBN 9789949581863
Ilmumisaasta 2019
Keel eestikeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 172 lk
Mõõt 200x130x (mm)
Kirjastus HEA TEGU
Lisamise aeg: 15.01.2019





17. jaanuar. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar