reede, 10. august 2018

Ergo ja Bum-Bum, kes neid suudaks lahuta...


 Kui ma 2 ööpäeva olin pmst vatist ja neljapäeva õhtul ennast taas inimesena tundma hakates, ei saanud ju niisama kodus istuda, kui hurmur Ergo mängis viimast neljapäeva Bum-Bumi terrassil. Suvi ju. Ilus ilm ju. Nautisin ja naudin sajaga.

 Palun ärge noomige, olen juba suur tüdruk, hambad suus (peaaegu) ja saan endaga hakkama. Olgu siis ikka mainitud et ma (me ) käisime kontserdil, ka jäävett juues saab inimene purjus olla, sest purju joomiseks ei lähe alati alkoholi vaja.

 Aitäh ägede õhtu eest mu kallid sõbrad!
jälle on kõik sõbrad koos... ;)
küünlaleek...
Öine Vallikäär. Rõhk on sillal :)
tüdrukud öös :)
Hedon SPA öös...
muideks, rannas on juba Weekendi väravad ees...
rannas...
öine Supeluse näeb juba enne Augustiunetust välja selline...



Bum-Bum 9. august
blogimine 10. august. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar