laupäev, 4. august 2018

Maarja 35!

imekena juubilar
 Ma ei hakka siin pikalt pajatma, lasen fotodel kõnelda. Aitäh imetoreda juubelipeo eest, kallis Maarja! Ma usun, et meil kõigil oli väga tore.

 Galerii:
värske juubelisoenguga Maarja
imekena juubilar
kiskus tantsuks...
Maarja juubelil BUM-BUMIS tantsitas meid Ergo Korp
juubilar Maarja ja Liivo tantsuhoos
hurmur Ergo ja tantsutüdruk
hurmur Ergo ja tantsutüdruk
naised hoos vol1
naised hoos vol2
ühislaulmine Rapla poissmeestega
lavale astusid Rapla poissmehed :)
naiskad :)
Rapla poissmehed naaberlauast
meie sohver
Ave, Reena, mina
Gaud ja ta kihlatu Bo
Rapla poissmees (vist!) :)
Koit! Valguseloit(s)!
kalli Gaudiga :)
kallis Gaud
Balti kett :)
meie ja Rapla poissmehed
meie ja Rapla poissmehed
sünnipäevaliste ja Rapla poissmeeste grupikas :)
naised limusiinis...
mina ja limukas :)
õine limukasõit Piiri putkasse
naised ja limukas :)
meie sohver :)
Ergo, Reet ja selfi :P
Piiri putkas
Piiri putkas
:)
ma tean et me ei ole normaalsed! Piiri putkas
Valgerannas Doberani terrassil
Valgerand
meie ja Valgerand. foto: Ergo Korp
tuulest viidud Maarja
mina ja Valgerand vol1
mina ja Valgerand vol2
Ergo, Reet, Maarja. Valgerannas
rannasnitsel seentega. nämma
Doberani terrassil
Dobarani kohvik Valgerannas. Tänased tervitused armsale Elsale.
Maarja ja Ergo Valgerannas
eile oli Bossel ehk Bo´l sünnipäev. Veerev Õlu
sünnipäevalapsed Maarja Kaljula ja Bo Källenius
nii ilusad aknad on Veereva Õlu vastasmajal
musitseerib Ergo Korp 3. august VeerevÕlu
võrratu Kaili
musitseerib Kaili Baarth. 3. august Veerev Õlu
musitseerib Allan Murrand. 3. august Veerev Õlu
Allan ja malevalaulud, 3. august Veerev Õlu
musitseerib Anne-Mai. Veererv Õlu 3.august
tants laudadel. Veerev Õlu
Ergo ja Anne-Mai Veerevas Õlus
tahad Pärnus limusiini rentida? info leiad siit!
Marco Tasasele suured tänud kuldtassi eest!
tass Lidast teise küljepealt
Kaidi Kaasikule siirad tänud Lidast toodud tassi eest!

2-3. august. 2018.a.
 Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar