esmaspäev, 3. juuli 2017

Päev täis üllatusi!

Gaud ja Germo tantsimas :)

 Juba eelmises blogipostituses jagasin rõõmu, et täna on minu uue raamatu sünnipäev. Juba see rõõmus uudis muutis minu nädala alguse imeliseks, kuid üllatuste jada jätkub...

 Nagu pildilt näete on ka Germo üliheas tujus. No "neiu" Gaud käis külas ja Germo on kord selline inimene, et oskab pisikestest asjadest ja kaugetest, kuid samas nii lähedastest inimestest siirast rõõmu tunda. Elab ju Gaud kaua aastaid Rootsis, aga Germo ei unusta, ta mäletab, vaatamata kõigele, minevikku hästi. Ja rõõmus tuju on tal siiani, käib ja tahab muudkui Gaudi pilte näha, võttis vanad albumid kätte ja uurib neid.

 Kallis Gaud tõi mulle ka uus tassi kollektsiooni. See imeline tass pärineb Siguldast. Aitäh, aitäh, aitäh, hea hing! Oli rõõm kohtuda! Uute kohtumisteni!

 Järgmine üllatus jõudis minuni telefoni teel. Kallis sõbranne Eve võitis õhtusöögi ning juba homme õhtul ühineme temaga (kokku 6 inimest) ning lähme Paradiisi. Aitäh, aitäh, aitäh!

 Lisaks nendele avastasin oma telefonist üllatava sõnumi. Ma ei jaga fb-s asju (v-a. oma loominguga seonduv) ja seda üllatavam oli sõnum mu telefonis:

 Tere. Teil on kätte saamata kingiks saadud näonahatest. Teste teema Pärnu Rannahotellis...jne...

 Helistasin selle sõnumi numbrile ja juba neljapäeval lähen Rannahotelli. Eks näis mis minuga seal tehakse. Ma pole elu sees ühtegi näokreemi, kätekreemi jmm...kasutanud. Samas on see armas üllatus ja lähen kindlasti kohale. Selgus, et Grillfestil mingite kupongide täitmisega olin selle võitnud. Siiras rõõm. Aitäh, aitäh, aitäh! Aitäh ka sulle, armas Maris, kelle käest selle õnneliku loosikupongi sain!

 Niisiis, täna tuleb õhtul veel puudesaagimine. Homme lähme Paradiisi, kolmapäeval tuleb kirjastaja mu uusi raamatuid Pärnusse tooma. Neljapäeval lähen Rannahotelli. Reede hommikul ootab meid väike linnast väljasõit jne....Tihe, üliarmas ja kirju nädal saab olema.

 Elu-armastan sind!

uus tass Siguldast


3. juuli. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar