reede, 5. mai 2017

Turnee Rapla-Raikküla-Põlme-Järvakandi-Kergu....Pärnu


 Elu on üks suur müsteerium. Paar õhtut tagasi tegin algust Tiit Sepa romaani "Õnnelille pisarad" lugemisega kus tegevus toimub Raplamaal, mainitaske Valgu-Nurtu teed, Märjamaad, Orgita küla jne..jne...Täna hommikul tuli mulle ootamatu külaline, kes on justnimelt Orgitas vanaema juures palju lapsepõlvesuvesid veetnud. Ja nagu jutu jätkuks kulges meil tänane sõit Raplasse ja Raplamaale.

 Paar päeva tagasi jõudis Eestimaale mu lapsepõlvesõbranna Anneli, kes muidu resideerub enamuse ajast Lapimaal, aga sünnikodu asub tal Pärnumaal.

 Ma ei jõudnud veel silmigi avada kui tuli pakkumine Raplasse sõita. Tegelikult plaanisime õega täna koos rajale minna, aga vahel võib ka plaane eirata, lisaks on mul selle nädala rada (3 päeva) läbitud, mis muidugi ei tähenda, et ma veel sinna ei jõuaks. Aga iga vaheldus tuleb ainult kasuks.

 Kui Raplas oli tähtsad asjad aetud ja isegi mõnda hoonet väisatud, otsustasime sõita Raikküla mõisa, sest mõisahärra Ivoga sai kunagi räägitud, et kui juhtun sinna kanti siis lähen külla. Paraku ei leidnud ma oma telefonist Ivo numbrit enam, aga mõisa valdustes me ikkagi ära käisime. Paluks kergemat karistust Ivo!?

 Ka Kati Saara telefoninumber on mul kusagile jalutama läinud ning pool päeva üritasin selle küla nime kus Kati elab meenutada, kuid kui lõpuks meenus, oli juba hilja. Sellepärast palun ka Katilt vabandust, et olin sulle nii lähedal, kuid külla ei jõudnudki.

 Küll käisime me veel mu lapsepõlvesõbranna õel Põlmes külas ja seal sai Germo kenasti koduloomi- ja linde paitada. Elamus missugune.

 Tagasi kulgesime läbi Järvakandi, Kergu, Viluvere jne...

Hästi vahva turnee olin, aga ma pikemalt rääkima ei hakka, kuna fotod kõnelevad paljuj paremini.

Kallis Anneli suured ja siirad tänud, et meid kaasa kutsusid!
Üks imeline kevadpäev on jälle õhtus!

armas Anneli tuli lausa koos hommikusöögiga :)
ja Zorro oli ka kohe jaol...
maja Raplas kuhu meil asja oli...
Kristel, spetsiaalselt sinu jaoks pildistasin, saadaval Raplas ;)
Germo ja Anneli Rapla peatänaval
mina Rapla peatänaval
Germoga Raplas
Germoga Raplas vol2
Uku Masingu sünnikohas...
teekond Raikküla mõisa
väike selfi et ma ei peta teid :)
juba Raikküla mõisa maadel
Raikküla mõis
kõrvalhoone
Germo Raikküla mõisa ees
kõrvalhoone
Anneli ja lilled
võlvide mustrit pildistasin...
Germo ja Anneli mõisa ees
mõisa terrass küljepealt vaates
Raikküla mõis hoovist
Anneli terrassil
mina terrassil
kõrvalhoone
kõrvalhoone
Põlmes Anneli õel külas, Germo ja kits
kana
perekoer Mummi
Anneli Põlmes õel külas
Anneli õega
Germo küülikutega
kitsed


5. mai. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar