pühapäev, 14. mai 2017

Rada 22. päev


 Täna alustasime oma rada kodutänavat pidi kulgedes. Lihtsalt vahelduseks või nii. Algul oli plaan minna Niiduparki ja siis sealt mööda Jaansoni rada tagasi tulla, aga plaan muutus.

 Keerasime Raba tänavalt alla ja kulgesime Ehitajate teeni ning siis avastasin, et piki Kuldse Kodu esist läheb mõnus jalgrada Tallinna maanteele välja. Arvan, et kokkuvõttes käisime 6,5 või siis 7 km. Õudsalt tahaks endale sammulugejat, siis poleks kilomeetrite lugemisega probleemi. Kui rikkaks saan, uurin mis need maksavad ja kus neid müüakse.

 Esimese puhkepausi tegime alles Pärnu pikema maja-Kuldse Kodu bussikas. Ilm oli väga suvine ning pani kõvasti higistama. Kahjuks unustasin ma kaalul käia, aga seda huvitavam on seda teha nädala pärast. (ma veel ei oma kaalu).

 Hommikupoole päevast veetsime suvist ilma nautides, grillides ja tšillides. Ja loomulikult ei unustanud ma ka tänase päeva puhul oma kallist Ema ning kallist Ämma, kellele sai suur šokolaad ja valged roosid kingitud. No ja peale kõike sai ju grillvorstikesed maha kepikõnnitud. Ma jätkuvalt ei piina ennast, söön kõike. Lihtsalt rammusamate toitude puhul liigutan ennast mõne kilomeetri jagu rohkem.

 Hästi mõnus tunne oli avastada, et Tallinna maantee Selver asub ikka kodule päris ligidal ja Härma kaubahoov ka. Umbes poolteist kuud tagasi ma nii ei arvanud, mulle tundus, et nendesse kohtadesse on ülipikk maa minna. Vaat mis tähendab kui kaal on langenud ja suudan taas pikki vahemaid läbida.

 Jah, peegli ees näen kuidas mu tiivad üha suuremaks venivad, kuid samas jalgadele on tekkinud massiivsed lihased juba. Seega jalad lähevad tselluliiti kaotades kohe musklisse ehk lihasmassiks, kuid mida teha tiibade- ehk rippuva nahaga käsivartel?

 Teine probleem on mu voorusevöö. Tunduvalt väiksemaks on jäänud mu kõht ehk siis keskkoht, aga mitte kusagile ei taha kaduda see meeletu hunnik rippuvat nahka (mille all on veel ka tselluliiti hulgim). Enam ei ole mu kõht kõva (nagu rasedal), kuid ülearust massi on ikka liiga palju. Ma ei usu, et see kusagile kaoks ja opetarsiooniks mul ka raha ei ole.

 Kortsud on tekkinud ka jalgadele ja kaelale (vaata esimest pilti suurelt), aga nende pärast ma ei muretse.

 Sangad on ka mul alles suured, aga vahelduva eduga kaovad ka need väiksemaks. Aina leian kapist riideid mis taas selga mahuvad, kuid aluspesu on juba suureks jäänud. Juba pean garderoobi muutma. Kulukaks läheb. Kuid õnneks on kaltsukad olemas.

 Aga muidu oli imeline päev!

Fotogalerii:
sokolaad ja valged roosid ämmale
tšill ja grill, pluss ämma küpsetatud rabarberikook
Kiti tšillis ka meiega
Kiti
lõuna neljale
lõpuks ka õunapuudel pungad...
õunapuuseen..
nurmenukuke..
kodutänavalt rajale minek...
Raba tänaval...
Rääma disc-golfi park
Savi tänaval
rada Kuldse Kodu suunas
kõige pikem maja Pärnus-Kuldne kodu
puhkepaus Kuldse kodu bussikas
Savi tn ja Tallinna mnt Selver
Ülejõe Põhikool
üks majake koduteel...

14. mai. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar