reede, 4. märts 2016

Turvatöötaja klatšib klientide oste nagu turumutt



   Igal ametil või elukutsel on oma plussid ja miinused, aga, kui sa oled kord endale ameti valinud ja sa oled välja valitud kui selle ameti esindaja, tuleks ka rangelt reeglitest kinni pidada.

  Turvafirmades peaks ju ometi olema oma eetikakoodeks või ametijuhend. Või ei?
Kas turvatöötaja kohustus ei ole mitte turvalisuse tagamine objektil, mitte poekliendiga suhtlemine?

  Olen korduvalt olnud ka situatsioonis, mil klienditeenindaja kannab keelt, mida ja kui palju klient poest ostis. Kas see pole mitte kuritegu?

  Järgmisel korral ma enam nii leebe ei ole, toon nimed avalikkuse ette...

Kõigest sellest kirjutan tänases Nelli Teatajas. Pehmelt üteldes on tegu veel leebe artikliga, aga olgu see südametunnistusele koputamiseks nii turvafirmadele, kui turvatöötajatele.

Nelli Teataja kodulehte saate lugeda SIIT. (Seda artiklit veel küll veebis ei ole)



04.03.2016.a.
Vana- Rääma



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar