neljapäev, 3. märts 2016

Leidsin, tänu Germole,sõbra!

Eve


     Facebook on üks põnev koht, siit on võimalik leida endale uusi sõpru, keda tunneks nagu terve elu.
Umbes kuu aega tagasi, kui Eve käis ajakirja Vaimupuu postitusi laikimas, nägi Germo tema pilti ja rõõmustas siiralt:"Oihh, tädi Eve!" Ma olin natuke nõutu, iseenesest tundus Eve ka mulle pisut tuttavana, kuid ma "ei osanud teda koju ajada." Võtsin Evega Facebookis ühendust ja selgus, et Germo ja tema vanem tütar Kaidi õppisid kunagi ühel ajal Pärnu Toimetulekukoolis. Nii meie tutvus alguse saigi. Täna käis Eve meil taas külas ja ma otsustasin blogida, nagu näete :) Aitäh, Eve!

  Evest ja tema armsatest tütardest Marisest ja Kaidist ning Pärnu Toimetulekukoolist kirjutan pikemalt juba aprillikuu ajakirjas Vaimupuu.

  Muidu kulgeb kõik kenasti. Kõht on täis ja meel on hea.

kodutoit- oma tehtud sült, oma praetud maks ja kartul


03.03.2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar