pühapäev, 10. september 2023

Marineeritud suvikõrvitsad

Täna tuli tunne suvikõrvits purki marineerida. Kallis Aili tõi millalgi mulle 2 suvikõrvitsat, ühe tükeldasin pangesalatisse ja teise tegin purki sellise marinaadiga nagu teen marineeritud kurke. Seemned läksid ka sisse, sest just need on mu lemmikud. Mina ei tee magusat marinaadi, sest mulle ei meeldi magus suvikõrvits. Ja nelki ma ka ei pane marineeritud suvikõrvitsa salatisse. Aga igale ühele oma, mulle meedib nii. Ja nagu sellel aastal juba kombeks saanud on, teen soolakaid salateid pidevalt 7 purgi kaupa, nii ka nüüd. Eks tavakõrvitsat tahaks ka veel hoidistada, aga selle marinaad tuleb magusamaitselisem. Retsepi ma ei lisa, sest teen tunde ja maitse järgi. Head hoidistamist! Armsale Ildale aitäh võrratute gladioolide eest! 10. september 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar