teisipäev, 12. september 2023

Jaansoni rada 378. päev

Täna läksime kahel korral rajale. Esimest korda vahetult peale reikit, kui suundusime Pärnu Keskraamatukokku armsa Maarjaga kohtumisele, kuid sealt toodi meid peale üritust autoga koju ja kaheksa paiku tundsin, et ma pean uuesti rajale saama ja kui vaatasin taevast, teadsin kuhu suuna võtan. Teekonna pikkuseks tuli vaid 6,3 km ja 10 300 sammu, aga rõhk on täna sellel võrratul päikeseloojangul, mida muulilt ka filmisin. Olgugi, et rahvast oli väga palju liikvel. Laen pärast video ka. Ja täna on siis ka see päev, mil saan öelda, et olen 1 aasta ja 27 päeva kaalust kaotanud 60 kg ja mul ei ole enam ülekaalu, jee! 30 aastat elasin ülekaalulisena ja nüüd olen sellest tohutust koormast prii, oehh! Lisaks olen ma prii ka diabeedist ja hüpertooniast ning tänaseks söön kõike, aga täielikult olen oma menüüst välja jätnud nisujahu. Eile näiteks ostsin lepasuitsuga suitsutatud seapõske. Tõsi küll, liha tarbin ma harva, aga siis vaid puhast liha, ei vorsti, ei pihve, ei ... Hommikusöögiks on mul endiselt riisi-tatra galett avokaado ja lõhega, või asemel tarvitan avokaadot ning lisaks veel ka banaan. Mul ei ole gluteeni talumatust, nagu mõni on arvanud, mulle sobivad kõik teraviljad peale nisu, see ajab seest täis, paneb higistama, tekitab punne jne ... mul on selle kohutava nisu vastu nüüd allergia, sest mu keha tunneb ära, mis on hea ja mis halb. See halb nisu mind hiigesuureks pasutaski. Ja noh olgu siis mainitud, et suhkrut ma ei tarbi endiselt, kuigi vahel endale mõne kommi luban. Olen harjunud juba aastaid ka kohvi suhkruta jooma ja minu jaoks rikub suhkur kohvi maitse. Aga mis seal ikka. Paljud siiani aeg-ajalt küsivad kuidas ma suudan olla nii positiivne ja kuidas ma üldse hakkama saan, aga miks ma ei peaks saama? Lähen korra mere äärde, laen endale positiivset energiat juurde ja ma ei leia, et see oleks mingi raketiteadus. Eks elupäevad on tõusud ja mõõnad käsikäes käinud, ma ei lase negatiivsusel oma elu juhtida, ma lihtsalt ei võta seda endasse. Soovitan teilgi seda teha. Aitäh! Armastan! 12. september 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar