neljapäev, 21. september 2023

Jaansoni rada 382. päev

Polnud esmaspäevast saati rajale saanud, nii ma täna pärastlõunal arvuti kinni paningi ja kepikõndima läksin. Okei, läksime, ikka koos Germoga. Kokku kepikõndisime 10,7 km ja 17 500 sammu. No metsas on ikka superhea kõndida, ei põruta jalgu ära ja kõik kohad on seeni täis! :) Polnud neid enam kusagile panna, kukekad pistsin taskusse, rohkem ei mahtunud, oli ju vaid kilekott kaasas. Tõmmukad olid täna mu kõige suuremad sõbrad ja millegipärast leian ma sellel aastal vaid ühe porgandi- või kuuseriisika korraga, täna ka. Aga no nii ilus ilm oli, mul praegugi veel välisuks pärani, soe on ja tuulutan enne magama minemist. Ja no seeni sai kaua kupatatud, värsket õhku vaja. Kukekad ja puravikud praadisin ja panin sügavkülma teiste seente juurde, ülejäänud läksid soolvette. 7 purki tuli kokku. Peab minema vaatama kas Magaziinis purke on, kõrvits ootab ka tegemist. Naudin sajaga sügisesi hoidiste sissetegemisi ja kõige rohkem kepikõndimist ja seenelkäimist. Homseks on teised plaanid. Nüüd peaksin veel korra emailile kiikama, kirjastamine käib täie hooga :) Aga mis seal ikka, olge teie ka rõõmsad, õnnlikud ja tegusad! Ahjaa, kallis Jaanika tõi eile mulle lemmikpuravikke, need praadisin ka ja panin sügavkülma. Kahju oli neid lausa lõhkuda, nii ilusad :) 21. september 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar