esmaspäev, 4. september 2023

Jaansoni rada 372.päev

Täna liikusime kodust välja alles kell 20.00. Trajektooriks oli Uus-Sauga tänavat pidi Ankru tänavale, sealt Kalurihalli eest läbi Vana-Sauga tänavale, siis üle jalakäijate silla Vana-Pärnusse, Põllu tänavalt Luha tänavale, sealt Emajõkke, Haapsalu maanteele, üle Siimu silla Jannsenisse ja koju. Kokku tuli teekonna pikkuseks 6,5 km kõigest ja 10 700 sammu. Soe õhtu on. Mõnus. Mina oleksin veel kesklinna liikunud, aga Germo igatses koju. Arvestan alati temaga. Ja nüüd võin öelda, et päev on korda läinud, sest inimesed, kes on liikumisnakkusega nakatanud, olgu tegu kas jooksjate, kepikõndijate, kiirkõndijate või jalgratturitega, nad peavad ühtemoodi kõik liikuda saama. Ja liikumine ei ole kunagi kurjast, pigem vastupidi. Elu ilma liikumiseta ma ette ei kujuta ja ilmselt ei ole ma selline tüüp, kes koduseinte vahele naljalt istuma jääb, küll ma midagi välja mõtlen. Igasugused sportimisvahendid on olemas ka kodustele inimestele. Ma usun, et just liikumine on see, mis aitas mul põdeda koroonat imekergel kujul, kuigi ma olen vaktsineerimata. Lisaks pole ma 6 aastat isegi nohu põdenud, kui jätte see väike ja kerge koroonanakkus välja, siis oli kerge nohu. Aga mis seal ikka, nüüd algab öine kirjutamistöö. Olge teie ka terved ja liikuvad! 4. september 2023.Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar