esmaspäev, 25. september 2023

Sõitsime seenele!

Elu on kuidagi väga aktiivne, pole enam aega arvutit avadagi. Olgu-olgu, hommikul jooksin ma siit läbi, kirjastasin kiiremad asjad ja siis me sõitsime päris mitmeteks tundideks linnast välja, jah, me sõitsime seenele! Sai ikka kaua maaõhku hingatud ja energiat laetud, ja loomulikult seeni korjatud. Neid on ikka sellel aastal meeletult. Mina, kes ka igapäevaselt neid korjaks, elaks meelsasti sügiseti maal, kus on seenemetsad ümber. Ma tõsti naudin nende korjamist, puhastamist, sissetegemist ja söömist. Kõike, mis seondub seentega. Seega ma jagan oma isiklikus blogis puhast rõõmu :) Eile õhtul ma marineerisin seeni. Täna, lisaks marineerimisele tegin mitu purki soolveega ja mitu pannitäit praadisin ja panin sügavkülma. Sinna läksid peamiselt lehterkukeseened (sekka ka mõni kummiseen) ja erinevad puravikud. Nämma. Ja Jaanikale saime veidi kärbseseeni ka. Tagasitulles kiikasime ka Jõulumäele, sealt korjasime hulgim männiriisikaid, kaseriisikaid, tavalisi kukeseeni ja nunnusid puravikke. Kõige rohkem sain ma lehterkukeseeni, need on mu lemmikud kukeseentest. Peaks seljankapõhjasid tegema ja lehterkukekaid sisse panema. Täna liikusin kokku 6,4 km ja 10 400 sammu. Lisaks sain ma eile oma kollektsiooni Ingleid juurde, neid tuli hulgim, aitäh, kallis Daisy! Oli armas istuda ja lobiseda! Aga mis ma siin ikka lobisen, täna enam ei kirjasta, ei kirjuta ka, sest kibelen ühte põnevat raamatut lugema. Aga enne laen kohustuslikud fotod blogisse. Enda ka ikka, kuigi olen meikimata ja ehtne SeeneMikk :D Olge rõõmsad ja terved! 25. september 2023. Ahjaa, eile praadisin suvikõrvitsat muna ja juustuga, nämma. See on hädavajalik info, nagu ka see, et trenn ootab enne raamatu kaisutamist :)
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar