kolmapäev, 6. september 2023

Jaansoni rada 374.päev

Suviti võib ju vahel nn rämpstoitu ka lubada. Söögikord jäi meil just sellesse kellaaega, kui jõudsime Hedon spa ligidale, naastes Surfiklubi juurest laudteelt. Eks me siis sõime, mõlemad ja ma tegelikult ei liigitaks friikartulaid rämpstoidu alla. Ka paaril korral suvel sai neid söödud. Täna mulle ei maitsenud, olid liiga lödid. Germole oli rõõmu rohkem kui rubla eest, nagu foto kõneleb. Ja magustoiduks siis jäätis. Tegelikult oli meil kesklinna asja ka, sest raamatute ports sai postimajja viidud ning mina käisin ka Bellissima ilusalongis Kätlini käe all kulme korrigeerimas. Aitäh! Kokku liikusime 9,6 km ja 15 700 sammu. No kui mu pedomeeter ei valetaks siis, ma usun, oleks kilometraaž suurem ehk siis vähemalt 13 km jne ... Aga ega need kilomeetrid polegi olulised, olulisem on enesetunne, mille liikumine annab. Puhas tervis ja täiesti tasuta! Nagu näha, käisime me mõlemad laudteed täna läbi, nii selle, mis asub Tervise Paradiisi (Veekeskuse) taga kui ka selle, mis asub Tervise Sanatooriumi taga. Ühed mu lemmikkohad. Ja oleksin peaaegu merre ka läinud, aga plätusid polnud jalas ja saunalina ka mitte, liivaseid jalgu sokkidesse panna, uhh, no ma ei suuda. Ja tagasi liikusime taas mööda Rannaparki ja Jahtklubi eest läbi, kus sõber koer tuli meid taas teretama. Kell 17.19 näitas termomeeter kesklinna sillal 19 soojakraadi, seega õnneks suvi kestab veel. Palav oli vestiga. Kui homme ka nii suvine ilm on, lähen merre. Olge terved ja liikuge! 6. september 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar