esmaspäev, 24. oktoober 2022

Rada 284.päev

Täna on nii mõnus tuulevaikne ja soe ilm Pärnus. Pehme soe sügis. Kesklinna silla juures näitab 9 sooja. Mei liikusime täna 8,1 km ja üle 13000 sammu. Kõik, kes te raamatuid ootate (ja teid on palju, aitäh), need läksid teele täna, sest ma reedel ei jõudnud viia ning laupäeviti on kahjuks postimaja suletud. Nii, et homme või ülehomme võite oodata. Ma tõesti tänan teid! Saate odavamalt ja pühendusega jõuludeks kingitused juba kätte ja minule ka kasulik, sest need raamatud, mille ostad minu käest, nende tulu tuleb meie perele, sest olen need raamatud kirjastustest välja ostnud. Pooodides müüdavatest raamatutest ei saa ma sentigi ... Ükskord, kui teen oma kirjastuse, hakkan ka väärilist tasu saama, praegu on asi ikka igalpool alla arvestust. Vabandust, aga nii on, ma teen siiski tööd, tahaks ka palka saada, sest kirjutamisest ongi kujunenud minu töö. Aga ikka positiivselt edasi, küll ma oma kirjastuse ka varsti teen! :) Nii mõnus on olla, sest liikumine ja meri inspireerivad ja annavad energiat. Täna oli tohutu rahvas rannas, pidin otsima võimalust pildi tegemiseks. Ja muuli juures asuv laudtee oli rahvast nii tulvil, et ma ei saanudki pilti, õigupoolest tegin kiiresti ja udukogu tuli, ei laegi blogisse. Tuulevaiksel ilmal kisub mind ikka randa, aga tuulisel armastan mööda kitsukesi tänavaid tuhiseda. Mis seal ikka, rõõmsa päeva algus on tehtud, nüüd tuled alla ja romaani, vaba päev (õigupoolest mitte vaba, teen ju kirjatööd), tuleb juhust kasutada, kui looming sünnib. Olge teie ka rõõmsad ja õnnelikud! 24. oktoober. 2022.a. Vana-Rääma
idth="400" data-original-height="3096" data-original-width="4128" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgw-aFQaqVnnHwoTe4uMbYHdek16TeTAINJZinO6EMp_tQ0I4vLxVJ6YrmX9hv-Ybi8m7lq495Vft6pPZuFrtVy6MiWl5D0bFIksZIA7yF5bxfnmlcu_-dgZ1x7W4WQBjar_TqTMYJ7Ee35R5YCvY2amt2SnzZaagBjOeGvhomgQY1Dc
YMbuAuB3KyN/s400/AAJ12.jpg"/>
0-vrQkDUuZ_mGawVHbtsJ46FQ_42S-UMrExtQR4QaF8__ulMCjKRSCu5QlQoy_bg0SsECwtpjAKt72FV_ZJ6EAzFbhU2uWcFAfITeKg6fXp-D/s400/AAJ10.jpg"/>
965JYkmhbbeI3l7Q0xlUKZzHE1S5adYuGMrGn-jE4pdIYGHLiNQElbH_fhoe7WQHhY3dcWErLKIphXHb-fXPjg28i/s400/AAJ8.jpg"/>

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar