esmaspäev, 10. oktoober 2022

Rada 278.päev

Nonii, taas ennast liigutatud ja lausa 14000 sammu ning 8,6 km võrra. Rajal käimisega on mul nii, et ma ei saa seda ette eriti planeerida, nii tuleb mingi segav faktor vahele või vastupidi, ehk siis täna väikese terviserikke tõttu ma olin nii kindel, et ma ei lähe liikuma. Sai ju päeval nii mõnigi asi korda aetud ja ka Germoga arstil käidud, aga vastu õhtut tuli tunne minna, see tunne oli väga õige, sest ma tunnen ennast ülihästi. Alustasime teekonda Vana-Rääma tänavalt ja siinkohal aitäh Roheline 8 pererahvas, võtsime päris mitu õuna kastist. Härma juurest liikusime igasuguseid mõisateid pidi, seal nad on järjest Saugamõisa, Pärlimõisa, Rehepapi jne... ühesõnaga jõudsime Scanfili juurde välja ning sealt kulgesime piki Vana-Sauga tänavat kuni keerasime Kakuami tänavale ja sealt jõudsime jõe äärde, kus asus kellegi mälestuspink. Edasi ei saanudki, aiad olid ees, kulgesime läbi ladude eest Vana-Sauga tänavale tagasi, seal juba Jannsenisse ja koju. Ühesõnaga see on üks pisikesi Pärnu sadameid seal Kakuami tänava tupikus. Olen sealt kunagi kalameestelt kalu ostmas käinud. Nüüd blogin ja samal ajal manustan ALeCoq ARCTIC SPORT protein drinki, mis muidu alla ei lähe, aga mul on janu, vaid nii suudan seda manustada. See on banaani ja šokolaadi maitseline. Laktoosi ja gtuteeni vaba ka. Sobilik just peale sportimist. Aitäh taevaisa selle võrratu päeva eest! 10. oktoober 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar