reede, 21. oktoober 2022

Mis plaane me pidasime?

Mis plaane me siis ikka pidasime? Nooh, kallid sõbrannad tulid tagantjärgi minu sünnipäevale ja Germo juubelile. Aitäh üllatamast, mu head! Ja see on kõik? Ei ole. Kui sa veedad aega inimestega, kellega sa oled nii ühes energias, kaob aeg kätte. Aga me vähemalt saime osad plaanid ja plaanikavad paika. Ehk siis järgmise aasta reisiplaanid on peaaegu paigas, ühe vapustava ja põneva artikli sünd ei ole ka mägede taga, kuigi olen seda kirjutanud juba üle aasta. Aga iga asi omal ajal ja rohkem ma vihjeid ei anna. Töö asjus jään ka kidakeelseks, sest plaane on, aga ...kõigist ei saa ega pea rääkima. Aga meil oli koos üks imeline päev ja ma tänan selle eest, mu kallid Tiina ja Eha! Uute plaanideni ;) 21. oktoober 2022.a. Vana-Rääma
AVvXsEjIG_hLyH0W2EUmDfT9Is4WcU2al7ST2V8Abv8WvM23fbPETphQrg0BisiWwuRJcl4_CESwVeMTjqjaqvRy15ZBXa0_9I50JfAqaggfNB9FuAYRBNHtmnhLHN65v1M1Z23q9brB2dCdHclYiHqBJW7DWP11v41MGYbuemjSJOkRF6kFfc6LWCQqqLDa/s400/MEDE9.jpg"/>
separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar