reede, 7. oktoober 2022

Selle nädala Nelli Teataja on ilmunud

Nagu ikka, ilmub nädalaleht Nelli Teataja reedeti, nii ka täna. Sellesse numbrisse kirjutasin loo õpetajate päeva teemal, mis leidiski juba aset. Eks meil kõigil ole hetki ja päevi mil fantaasia tõrgub meiega koostööd tegemast ja sellisel perioodil vajame abi või turgutust. Eranditult kõik. Ka pedagoog on inimene. Seekord siis selline lugu, järgmisel korral teistsugune, nagu see kirjarahva eluke on. Ma väga armastan kirjutada ja olen õnnelik, et leian erinevaid väljundeid kirjutada mis teemal tahes, kuigi positiivsed teemad on mu lemmikud ja peretülid jäägu teiste kirjutajate lahata, nende energeetika mulle ei sobi. Aitäh kõigile, kes te ka oma lugusid mulle jagate! Imelist alanud oktoobrit ka kõikidele vahvatele nellikatele! Armastan! 7. oktoober. 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar