reede, 14. oktoober 2022

Vaat, kus lops!

Siis, kui just su enda artiklit pole Nelli Teatajas avaldatud, paneb Hillar Kohv sind ajakirja. Eks ta kirjutas postkasti jah, nagu ikka. Mina vastasin. Tuttavad mäletavad ilmselt seda aega, kus mu hoidised pidid külalisi juba elamisest välja ajama, ka esik oli neid täis. Jah, see kõik oli enne diabeeti. Nüüd ma enam ei tee hoidiseid, vaid soolan seeni, sest sügavkülas hoitud seened on täiesti mõttetud ja marinaadi ma ei tee, ka see küsib suhkrut ja äädikat, mida ma aastaid juba enam ei tarbi. Sestap polegi hoidiste tegemine üldse tervislik. Aga ma ei taha endale sügavkülma (eraldi) ka soetada, ei jaksa voolu maksta. Nii laongi marjad (Germole hommikupudru tervis) sügavkülma, hommikul panen need pudrule, lasen uunis soojaks ja ... Pole parata, elu ise teeb korrektuure. Olgu see teema siis siin böogis pikemalt lahatud. Tändu, Hillar! 14. oktoober 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar