neljapäev, 13. oktoober 2022

Jaansoni rada 280. päev

Väike juubel, onju ;) Täna jäi üks tööots ära, klient haigestus ja ma kohe kasutasin seda võimalust enda liigutamiseks. Jah, täna on küll tuuline ilm ja kesklinna silla juures näitas 10 soojapügalat, aga ma ei saa midagi teha, kui meri kutsub, ja Jahisadam ning Jahtklubi on ka mu lemmikkohad, panevad bluusipäevi igatsema, nii me sealt randa suundusimegi. Muide, purskkaevaud on läinud juba talveunne aga õnneks on Hedon SPA kõrval tualettruumid veel avatud, soojad ka. Kokku kepikõndisime 9,4 km ja 15500 sammu. Liikusime ikk Aloha juurde välja ning Germo soovis sealt linna poole keerata, nii me mööda rannikut tagasi ei tulnudki. Kulgesime mööda Side tänavat põhiliselt, sinna jäid veel Karusselli ja Kivi ja lõpuks jõudsime Riia maanteele, sealt keerasime Rähnist alla ning Pilli tänavalt taas Jaansoni rajale. Täna poe mittemingisugust väsimust. Tulles mõtlesin, et keeraks veel Sõudeklubi suunas ka, aga siis vaatasin pedomeetrit ja otsustasin koju naasta. Samm on ikkagi 18 kg kergem, nagu lendleks või hõljuks õhus, kuigi mul on endiselt väga palju ülekaalu peal ja pikk teekond veel astuda. Aga kuhugile tuleb ju ometi oma energia rakendada, kuigi, ma kordan ennast, ma saan kogu eg rajalt energiat pigem juurde, ei kuluta. Aga jah, õnneks on kodus stepper :D Oleme kõik ikka terved ja õnnelikud, onju!? ;) 13. oktoober 2022.a. Vana-Rääma
style="display: block; padding: 1em 0; text-align: center; ">
AVvXsEj7s8itZqFie4amNn78PnU8rpLyqj05HmM44ReF0Wti4yq7H5jmwHUCex6O6vgpeceQeu9UEQNipTfe6dbankvVluZknz3cv2v8UQ88k74zrh_Cid39Qkg6fXw5aW92pSducwmcwfcFMXsV3aySUImaxmR4R5xmxISfScg1lcnoR2rmCF0dCaQ6bqU8/s4128/AAP20.jpg" style="display: block; padding: 1em 0; text-align: center; ">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar