teisipäev, 4. oktoober 2022

Jaansoni rada 276.päev

Täna käsime kolmekesi rajal. Päris mitu päeva olin ma rajalt maas. No eile oli Germo juubel, siis ma ei plaaninudki aga enne seda olid mul niiöelda kodupäevad. Eks mu organism harjub ümber, ma õpin teda alles tundma ja nüüd on nii, et need toidud, mida olen oma teadliku elu armastanud, ei sobi enam mu organismile ja vastupidi. Nii toimuski mitu ööpäeva suurpuhastus, mis on ju iseeneset hea. Jah, ma kannatan kalaliha vaid tuunikalana, paetud kala ja üldse praetud toit pole mulle, õli ei kannata. Täna on saanud kanapuljongist mu lemmiktoit ja värsket kurki vajab ka oragnism, tomatit mitte jne... Ühesõnaga tänane ajastus rajale kepikõndima minekuks oli nii õige. Parasjagu helistas ka kallis kooliõde ja lapsepõlvesõbranna, nii me kolmekesi rajale läksimegi. Oli üliarmas päev. Läbisime üle 10 km, 16500 sammu, mina kulutasin 729 kcal-t ja läbisin selle teekonna 02:09:44. ehk siis 4,4 km/h. No Jaansoni rada on üle 9 km pikk, ärge laske ennast eksitada (täägimisest, see on vale), aga meil oli ju vaja 10 km täis saada, nii me silla alt veel sinna rulapargi (või misasi see on) ringile läksimegi. Ei mingit väsimust, ei liigesevalu, aga vist iga juuksekarva otsas oli ka higitilk ning külma veega ennast üle lobistada oli mõnus. Fliis ja tuulekas on igatahes läbimärjad. Pekid sulasid raja sisse :D Aitäh, kallis Kati! Nii mõnus oli lapsepõlve tagasi põigata, lobiseda ja tuhiseda. Muide, Katrin kepikõndis esimest korda, ehk sai sõltvuse :) Väga loodan. Germo rõõmsasti laenas talle oma keppe. Ja olgu öeldud, et juba nädalajagu päevi algavad mul kõik hommikud stepperil 100 sammuga. Lisaks sammun ma päeva peale ja õhtuti ka v eel, alati ei loe, aga just hommikuti higistan 100 sammu täis ja tempo aiva tõuseb 😉 4. oktoober 2022.a. Vana-Rääma
pc5YxareUgxMt8LhT_AoUIzDeI1M2v24Upl_z3lA/s400/KAADA8.jpg"/>

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar