kolmapäev, 12. oktoober 2022

Jaansoni rada 279. päev

Täna sai mitu asja omavahel ühendatud ja nagu näha jõudsime me ka armsale Sirjele külla. Selline seest siiruviiruline ja pealt kullakarvaline päev mõnes mõttes, aga las ta olla, ma peensusteni lahti ei lahka. Aitäh külalislahkuse eest, armas Sirje! Järgmiste kordadeni! Täna kepikõndisime kokku 7,5 km ja tegime 14000 sammu. Enestunne on ülihea. Ja vaadake kui ilusaid fotosid ma sain, lihtsalt nii võrratu on õhtutaevas Pärnus, ma ei saa ju mitte jäädvustamata jätta. Germo oli ka nii heas tujus, küll nägime parte vees, küll kassi tee ääras, küll soovis ta, et emps laulaks Terminaatorit, mis mul üle jäi, tuli käsule alluda :D Ühesõnaga üks põnev päev on õhtus. Olge terved ja õnnelikud! Meie oleme. Ahjaa, endiselt teen ma hommikuti stepperil 100 sammu. Tänane hommik oli natuke võõras, sest mul lõppes maokaitse tablettide ravikuur ja ma ei pidanud ootama pool tundi, et saaks sööma hakata. Sain kohe. Aga enne seda meenus stepper. 11. oktoober 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar