laupäev, 29. oktoober 2022

Jaansoni rada 286.päev

Nagu üks hää inimene hommikul ütles, et lõunast lõppeb sadu, nii ka juhtus. Vähemalt Pärnus. Ja me saimegi rajale, jee! Muide, ka päike piilus vahepeal pilve tagant ja mina muudkui jõllitasin taevasse, sest selline vikerkaare tunne oli, aga ei näidatud, pole hullu, nagunii on mu elus värve palju. Täna läbisime 9,1 km ja 14500 sammu. Kulgesime mööda Jaansoni rada ja sealt pöörasime Tähe tänavale, läksime täitsa tänava lõppu, kus algas metsavahe rada ning see viis meid Ehitajate teele. Sealt suundusime Tallinna maanteele ja mööda seda vapralt kodu suunas. Ja endiselt ma ei tunne väsimust üldse ka mitte, oleks kasvõi veel mingi 10 km otsa kõndinud, aga kutsusin ennast taas korrale. Ma ei kujuta ette mis siis saama hakkab, kui mu kehakaal kahekohalise numbrini jõuab? Siis vist ei suuda üldse paigal olla. Nii mõnusalt soe sügis on Pärnus, kütta pole olnudki vaja, vaid 5 korda olen sellel hooajal ahju kütnud. Selline sügis mulle täitsa meeldib, aga kui saabuvad külmakraadid siis tahaks siit ära, päriselt ... Aga mis seal ikka, meie oleme rõõmsad ja tänulikud ilmataadile, et ta laseb meil oma kirge rahuldada ja harrastada, aitäh! Olge teie ka ikka rõõmsad! 29. oktoober. 2022.a. Vana-Rääma
Z
3JEtLpS9QmlMmWU1-HWpOyvNqLxRktwgaCv7WN_VPIf-/s400/AGA8.jpg"/>

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar