reede, 14. oktoober 2022

Rada 281.päev

Nagu juba enne somes mainisin, on täna üks positiivne päev. Nagu üldse viimasel ajal. Ma ei saagi millegi üle kurta, kui aus olla. Jah, on üks asi, mis kõiki muserdab, kallid elektrihinnad, aga säästliku inimesena oli mu selle kuu elaktriarve 45 eurot, mis on normaalne, eelmise kuu eest maksin juba 84, see ei olnud enam normaalne. Aga seda teemat ma pikemalt ei lahka. Elu on liiga ilus, et negatiivsetest asjadest rääkida, ma leian ikka positiivsed üles, nagu pole mu elus ka enam negatiivseid inimesi, või ma vähemalt arvan nii. Kui oled ise positiivne, on ka su ümber positiivsed inimesed ja elu on kuidagi nii asjad seadnud, et ma tõesti tunnen ennast ülihästi, ilmselt tunneb seda ka Germo, muidu poleks tänane arstil käimine olnud selline nagu ta on. Eks detsembris tuleb taas uus number arstile kinni panna, sest iga poole aasta tagant toimuvad uuringud. Normaalne. Normaalne on ka see, et me käisimi täna taas rajal, kepikõndisime 8,5 km ja 14000 sammu. No vaja oli kesklinna postimajja minna ja siis tagasi tulles liikusime mööda Vaeste Patuste Alevit Kuldse Kodu manu, sealt Tallinna mnt Selveri juurest kodu suunas. Lisaks käisid meil külas positiivsed Ave ja tema ülinunnu lapselaps Richard ehk Rix, kes üritas meie Simbale pai teha, aga Simba nägi nii pisikest meest esmakordselt ja pani jooksu. Rix on ikka ülinunnu, ei saanud jäädvautamata jätta. Mummi Avel on õnnepäevad, saab 100% vanaema ametit pidada hetkel. Lisaks kohtusime rajal Anu J. -ga ja Anu L.-ga. Heh, Anukesed, teid oli armas kohata! Niikui üks minema läks, tuli teine. Vaeste Patuste Alev ja Anud, te sobite kokku! :) Ja siis ma terve tee kuulasin kuidas Germo pajatas Anudest, kellel on ilusad silmad ja kellel ilusad kõrvad :) Muide, just tulin kaalult, olen 19 kg kergem, jeeee! Olen õnnelik! 14. oktoober 2022.a. Vana-Rääma
t
a-original-width="4128" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEisoO3IUHTo28NjpxmXTDUUqZCUWwNAb7GuyLQw1LaZ1S-rQkttOOLp8dXds_5OpTpzAtLyP9fDDOR843q1tR4cziyFX7hLW2hoFxVJmBohVNb2Rv6s36llgN2fns3su_3TD-gmI_DVVpQBHLrg2lZhVwcoZMIHXz0iVuKzQhu-jTgECKWD_0ttevw7/s400/JOMM3.jpg"/>

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar