reede, 25. oktoober 2019

Pärnu Bluusiklubi 10!




  22. oktoobril oli Pärnu Bluusiklubi 10 juubel, mida tähistati 24. oktoobril Jahtklubis.
Kirjutan sellest kõigest veel pikemalt aga täna lisan siia fotogalerii imearmsast õhtust.

 Aitäh kõigile!
Erilised tänud Üllar Kallaule, kes viitsib ja tahab kõike seda vedada ning kellega täna meil oli pikem vestlus.

 Nautisime õhtut väga, nagu ikka bluusi. Ma lihtsalt armastan seda muusikat nii väga.
Minu jaoks oli tänane üllataja Mait Seger. Eriti meeldis mulle ta bluusimine ning lembelugudel, mille nad Olavi Kõrrega lõpus tegid, polnud ka viga.

 Aga ma lasen nüüd fotodel kõnelda, muidu hakkan liiga palju pajatama.

 Oli ülipositiivne õhtu kallite sõprade seltsis!

Fotod:
Germo on üleõnnelik et saab Papat kuulama minna :)
jalakäijate sild üle Vallikraavi
üle silla ja olemegi Jahtklubis
jahid sadamas
Germo ja Kihnu Jõnn
selline õhtu
legendaarne diskor Elmu Sadulsepp
Jüri Kaldmaa ja Üllar Kallau
kirjanikest bluusisõbrad Jüri Kaldmaa ja Toomas Raudam
ürituste eestvedaja ja peakorraldaja Üllar Kallau
nunnukas Papa
Pärnu Bluusiklubi algne koosseis: Leino Lumi, Jüri Kukk, Indrek Oselein, Üllar Kallau
Õhtutuledes Jahtklubi
Rääma Blue
Erik Reinhold, Alari "Papa" Janson, Üllar Kallau
Kait Kallau ja Mait Seger
Raili, Maarja, Jüri, Toomas
Kait ja Mait
mina, Alari "Papa" Janson ja Riido Vilberk
Kalev Koidu
esilpaanil Erik Reinhold

meie laudkond
Olavi Kõrre ja Mait Seger


24-25. oktoober. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar