kolmapäev, 28. juuni 2017

Jaansoni rada 46. päev+ POSÕ


 Täna olime rajal lausa 3 tundi. Kepikõndisime küll 7 km, aga kohtusime paljude tuttavatega, tegime väikese vahepeatuse Sõudeklubi juures, ujumiskohas ja tundsime ennast mõnusalt.

 Rada oli rahvast tulvil. Eriti palju oli soomlastest jalgrattureid, mis näitab, et suvi on lõpuks Pärnusse jõudnud. Ka PühaLoomaaia sportlasi oli palju, eriti väiksemaid poisse, ilmselt tehti trenni. Tavaliselt on õhtuti rohkem rahvast, aga tundub, et nüüd ka päeval.

 Enesetunne on ülihea, ei mingit väsimust! Iga päevaga on kergem astuda ja rada lausa tõmbab kepikõndima.

Fotod:
minek. Germo
paadimees...
2 km läbitud...
kalamees...
3 km läbitud...
lemmikkohast möödumas...
Germo puhkab jalga kolmel ja poolel kilomeetril...
tagasi...
nii ta neid puulehti püüabki :)
imeline rada
Anneli potsatas Bestri poe juurde :)
Sõudeklubi juures asuvas ujumiskohas...
...Anneli...
lapsed vees...
peaaegu kodus...
koju jõudes ootasid meid Eve ja Kaidi ning Germol ja Kaidil algas "tantsutund"

 Kohtusime rajal ka Randeliga, kes minu teada töötab treenerina. Randel ütles, et kui pool kilo nädalas (kuus?) kaob siis on juba see hea näitaja. Ja, et see 11 kilo mis mul kuu ajaga kepikõndima hakates kohe kadus, oli loomulik, kuna ma ei harrastanud enne liikuvat eluviisi. Nüüd lähevad kilod harvemini ja moodustavad lihasmassi, käed ja jalad on juba musklis. Aga las need siis olla, parem ikka kui rippuv liha, kuigi seda on mul veel palju, palju. Aga kiiret ei ole, ikka tasa ja targu. 6. juulil saab alles 3 kuud rajal käidud, paari päeva pärast käin kaalul. Viimati olin 13,5 kg väiksem. Tahtejõud on minu sees täiesti olemas ja ma enne ei jäta, kui olen "vähemalt" 30 kg kergem.

bänd POSÕ (keskel Ariel)

 Bändi POSÕ ainuke naisliige Ariel Marksalu on illustreerinud minu kõik 3 romaani, lisaks ka luuleraamatu ÖÖDE TÜTAR. Mei koostöö ilmselt jätkub kuna mulle lihtsalt väga meeldib Arieli käekiri. Ta oskab joonistada täpselt sellised illustratsioonid nagu mina ette kujutan. Naeran, et Ariel nagu läheks minu sisse, kui minu loomingu illustreerimisega tegeleb. Täna käis osa etno-folk-popp bändi PÕSO liikmeid mul külas. Õigupoolest käisid Ariel ja Kairo raamatute järgi. Kuna oma viimase romaanis "WESTOFFHAUSENI HÄÄRBERI SALADUS" jutustan lahti bändi nime loo ja Arieli nime loo ka, siis oli loomulik, et kinkisin kõikidele bändiliikmetele selle romaani. See oli mul kohe plaanis, kui romaani kirjutades Arieliga koostööd tegime. Seega kõik kellele pakub POSÕ nime legend huvi, ostku mu romaan ja saavad sellest teada. Ariel mainis, et nad esinevad sellel suvel Pärnus ka, Gildipäevadel. Olge siis kohal, mina lähen ka!

POSÕ bändiga saate tutvuda ka SIIN. Ja ühte POSÕ lugu saate kuulata SIIT.

 POSÕ liikmed on: Ariel Marksalu, Kairo Pettai, Oskar Ilves, Kristjan Põldmaa, Hendrik Lõpp ja Otto- Georg Kirsi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar