teisipäev, 13. juuni 2017

Jaansoni rada 39. päev

Germo ja naabrinaine

 Täna oli meid rajal juba 4. Tõsi küll, läksime kolmekesi aga poolel teel liitus meiega Maarja, kes küll ei kepikõndinud, aga sellest polegi lugu.

 Ei pingutanud üle, läbisime kõigest 4,2 km, külastasin Bestri poodi ja koju me tulimegi. Ausalt öeldes on Bestri pood mitu korda asjalikum kui meie Rimi, mis on suhteliselt mõttetu pood.

 Kõik olid rõõmsad ja õnnelikud. Naabrinaine on sellise hoo sisse saanud, et oli täna rajal juba teist korda. Mina endale kahte korda ei harjuta, muidu saan sellest sõltuvuse ja hakkab elu segama. Aga vähemalt 3 päeva nädalas olen endale sihiks pannud küll, kuigi mõnel nädalal olen isegi 5-6 päeva käinud.

 Kõige hullem on see, et musklid kasvavad. Õudne! Eriti just parema käe muskel. Aga parem ikka kui rippuv pekimass. Kusjuures see pekimass mis tiibadeks muutus, on hakanud vähenema. Enam ei ole mul kaela all ka neid kohutavaid kortse, taastuvad. Sangad tagumikul on ka väiksemaks jäänud, aga mitte oluliselt. Ja ma ei väsi kordamast, et rajalt tulles on ikka nii hea enesetunne, et tahaks mägesid paigast liigutada. Ei mingit väsimust, pigem vastupidi.

 Kõik rajale!

 Jäädvustan siia ka aeg-ajalt oma raamatutega seonduvat, näiteks äsja Reelika poolt kirjutatud (k)arvustuse minu uue romaani "Westoffhauseni häärberi saladus" kohta:

Kulla Margit, see raamat lummas mind igati pidi. Alustasin selle lugemist üleeile ja just lõpetasin, see oli nii kaasahaarav, et kui poleks tööl ja kodus kohustusi, oleks ühe päevaga läbi lugenud. Kes küll ei sooviks Ralfi sarnast meest ja isa, ohjh ma lugesin ja kujutasin isegi ette milline ta välja võiks näha, ühesõnaga olin täiega selle raamatu sees. Mina usun täitsa, et lähedane inimene kes lahkub, tuleb lapse või nt õelapse kujul su juurde tagasi kui jäi midagi pooleli. Ühesõnaga jään ootama veel nii põnevaid raamatuid ja soovitan soojalt lugeda neil, kes pole veel jõudnud. 

Tänud veel kord armas Reelika! 

Nüüd aga mõned fotosüüdistused rajalt:
jälle need müstilised puud...
tulevad...
lähevad...
2 km läbitud..
jõgi on valge...
sinikaelad...
peaaegu kodus...

1 km läbitud...



13. juuni. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar