neljapäev, 22. juuni 2017

Jaansoni rada 43. päev


  Täna ärkasin juba kell 7.20. Jõin kohvi ja juba poole tunni pärast oli tahtmine rajale minna, kuid Germo alles magas ja ajas ennast voodist välja kell 8.34. Siis hakkas kohvitama, sööma...Ühesõnaga rajale jõudsime alles 10.20. Ausalt öeldes olin hommikul palju teravam pliiats kui kella kümne ajal.

 Kuna paar päeva on vasaku jala põlv haiget teinud, mingi nõks käib läbi, siis käisime sellel nädalal rajal alles teist korda. Pealegi teeb mulle kaelaradikuliit jälle valu. Peale blogimist mässin oma jala ja kaela sisse, enne muidugi määrin najatoxikga ja peale seda kulub üks lõunauinak ka ära.

 Kui mõnel mu sõbral on üle mõni põlvekaitse või side ja ta enam seda ise ei vaja siis tänud ette!? Sveni käest saan kaelakaitse ilmselt, see hoiab mu õrna kaela kavala tuule eest. Rajal käimisest ma loobuda ei kavatse, kuigi tervise tõttu on tulnud väikseid pause.

 Täna käisime rajal kolmekesi, mina, naabrinaine ja Germo. Läbisime kõigest 4 km, sest üle ei maksa pingutada, kui enesetunne just kiita ei ole. Aga homme on juba uus päev.

 Kolm päeva on mul siin talgud käinud, kui nii öelda võib. Poolvend sebis kusagilt küttematerjali ning koos Maarjaga nad seda pliidipuuks vormisid. Aitäh!

 Mõne õhtu eest käisin ka ise veidi talgutel, sai ennast teistmoodi liigutatud. Võibolla siis tõmbetuult saingi aga võibolla sain eile külma, sest oli tõsiselt külm. Pidin lausa ahju ja pliiti kütma. Ja tõmbetuul on, teadagi, halb energia. Hoidke ennast selle teelt!

naabrinaine ja Germo
1 km läbitud...
2 km läbitud...
sõudja jõel...
Germo teeb rõõmsas tujus sporti...
...
sõudeklubi juures...
...
teisipäeval sõbrannega talgutel...
...
...
Maarja ja poolvend abiks puude saagimisel ja ladumisel...



22. juuni. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar