teisipäev, 27. detsember 2016

Uus tass kollektsioonis +NääriPikud



  Olge valvsad! Jõulupühad said läbi ja algasid näärid. Näärivanad ja NääriPikud luusivad ringi, ma ise nägin. Olen vist hea laps olnud, minul nad käisid külas ka. Olge teie ka! Head lapsed olge!


  Täna sain taas uue tassi. Selle lasi hea Ülle minu jaoks teha ja tassi all on ka kunstniku nimi- Ulve. Olge te mõlemad tuhandest tänatud! Imekena tass on. Ma olen tegelt poole kohaga keraamikahull ka. Kes meist ei oleks lasteaias ja koolis plastiliinist ja savist voolinud? Usun, et kunagi teen ühe taiese valmis ka. Mõelda vaid-oma kätega! Minu salaunistus.

 Üks armas NääriPikk käis kodus ka. Aitäh Sulle, kallis! Ja sellele teisele ikka ka! Germo käib kaardiga mööda tuba ringi. Võttis isegi enne paberi ette ja muudkui rääkis põdrast. Ehk joonistab põdra.


 Muidu kulgeb kõik endiselt. Eile kirjutasin lasteraamatule PETU järge. kaks ja pool peatükki kirjutasin. Olen praegu ka lainel ja ilmselt lähen peale blogimist edasi kirjutama. Kõht on täis ja meel on hea, ahi küdeb, pliit köetud, pesu pestud ja söök valmis. Nüüd võib endale mõelda.

 Häid nääre!

27. detsember. 2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar