pühapäev, 15. oktoober 2023

Kodune pühapäev

Tänaseks olid suured plaanid ja enamvähem kõik on ka teostatud. Aga ma ei hakka siin oma plaane lahti lahkama, sest kõigist ei pea üksikasjalikult kirjutama. Lisaks oleksin mina tahtnud täna ka rajale minna, aga Germo keeldus ja temaga arvestan ma alati. Täna kütsin esmakordselt ka pliiti, kohe teine õhk on elamises. Ja viirutasin suvele lõpupunkti, et siis panin lõpuks kaltsuvaibad maha, mille ma kevadel ära võtsin. Tuba on kohe hubasem ka. Jne... jne ...aga just nautisime vahepala. Tänane smuuti koosneb järgmistest viljadest; hurmaa, mango, õun, pirn, sidrun, banaan, piim ja külmutatud vaarikad. Liiga hea tuli :) Sidrunit paningi selleks, et tänased puuuviljad on magusad. Täna oli plaanis ka ühele armsale inimesele sünnipäevaks õnne minna soovima, aga see lükkus mõne päeva võrra edasi. Muidu on ikka tavaline pühapäev. Öösel sain poole kolmest raamatu käest ja täna hommikul tõusin 10.30. Olen hommikune magaja kogu elu olnud, setap ennelõunat ma eriti kontakteeruda ei taha. Ja kirjanikuna kirjutan nagunii rohkem öösiti. Aga oma une magan ma alati täis. Enam ma päeval iluund teha ei suuda, no ei tunne üldse väsimust, energat on väga palju. Täna olen stepperil, graatsiarõngal ja poes käimisega juba 8100 sammu käinud ning kilomeetreid 4,9. Saab ka kodus trennni teha, aga ma kordan, see pole kaugeltki see! Homme on ka päev. Hommikul teen veidi kirjastamistööd ja ehk saab rajale, kui pussnuge sadama ei hakka. Olge teie ka terved ja toituge tervislikult ning liikuge piisavalt! 15. oktoober 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar