reede, 6. oktoober 2023

Jaansoni rada 388. päev

Hommikul olid mul natuke suuremad ja teistsugused plaanid, aga kuna ma hakkasin kirjastama siis plaanid muutusid. Eks lugejad ju ootavad raamatuid, mõtlen nende peale ;) Eile sain ka ühe uue (sünnieelse) raamatu illustratsioonid kätte ning täna käivad trükikojaga läbirääkimised, hinnapakkumisd jne ... tahaks ka oma lugejaid jõulude ajal üllatada ju. Raamatud viisin ka taas postimajja, seega oodake homme või esmaspäeval. Ja ma ikka väga tänan, et ostate ja loete mu raamatuid, see on minu ja mu pere leib! 5 km ja 7500 sammu tuli täna. Lisaks sai telefoni mälu täis, tegelesin tund aega selle kustutamisega. Liiga palju vist pildistan ja filmin, aga mõne pidi sain siiski teha. Asjad aetud, täna enam ei kirjasta ega kirjuta, lähen pigem õhtul sõbra juubelile. Aitäh, mu kallid sõbrad, kes te minu jaoks olemas olete! Elu on imeline! 6. oktoober 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar