teisipäev, 10. oktoober 2023

Jaansoni rada 390. päev

Kui ma täna enne poolt ühteteist rajale läksin, näitas kesklinna silla juures kõigest 6 soojakraadi. Aga kui ma umbes 40 minuti pärast Tervise sanatooriumist naastes uuesti silla juurde jõudsin, näitas juba 9 soojakraadi, nagu ka kella 19.00 ajal õhtul, isegi 10 tuli ekraanile. Soe on ja läheb soojemaks. Liikusin täna 7,6 km ja 12 400 sammu. Käisin Tervise sanatooriumi Synlabis verd andmas. Tagasi tulles lipsasin ka muuli juurest läbi, no kisub sinna lihtsalt. Päevaplaanid muutusid ning me otsustasime Daisyga poodlema minna, mida ma just igapäevaselt ei tee. No minu kodu ümber on lihtsalt võrratud poed, Hyggeringi pood eriti, Samaaria jne... Ja Germo oli täna kodus valvel, sest pottsepp töötas ka täna siin ning ka veel homme ja kui ta homme lõpetan siis reedel võin juba vabalt pliiti kütta. Küsisin lausa mitu korda üle, luba on olemas. Asi edeneb kenasti, aga blogin sellest siis kui valmis on. Aga ega ma Daisyt veel koju ei lasknud, viisin ta ühele põnevale üritusele, mida kajastan järgmises blogipostituses. Terviseks! 10. okytoober 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar