teisipäev, 24. oktoober 2023

Jaansoni rada 395. päev

Täna käisime jälle rajal. Germo natuke põikles küll, aga kui ütlesin et lähen üksinda, tuli ta kibekiirelt. No mina pean liikuda saama, ma ei suuda muidu arvutis kirjatööd teha, liikumine aitab iga asja vastu, ausõna. Täna kepikõndisime 7,4 km ja 12 100 sammu. Kõigepealt liikusime kesklinna asju ajama ning sealt mööda Supelust randa. Mõnusalt tuulevaikne ilm oli. Kuigi panin minnes kindad täna esmakordselt kätte, olin need siiski sunnitud eemaldama kesklinnas. Käisime täitsa rannapiiril, siis põikasime inimtühja DÜÜNI ja sealt mööda Rannaparki muuli muuli juures olevale laudteele, selle lõppu. Seal ootasime veidi, kui rahvamass ära läks, jäädvustasin mõne foto ja tulime mööda laudteed Jahtklubi juurde ja sealt koju. Sooja oli kella poole kuue ajal kesklinna silla juures 5 kraadi. Aga tundus soojem, sest tuulevaiksel ilmal tundubki. Rannas filmisin kella 16.35 ajal, see on ka juba kombeks saanud. Nüüd asun taas kirjastama, sest ootamatult ühel ajal valmivad siin järjest mitme raamatu illustratsioonid. Aitäh, mu imelised illustraatorid! Eks ma toimetan nendega, ja riburadapidi hakkab ka raamatuid ilmuma ;) Tahaks juba nii näidata neid imelisi kunstiteoseid aga ei taha ka :) No kahe luuleraamatu illustratsioonid on täitsa valmis. Ja siis ... aga iga asi omal ajal. Olge teie ka terved ja õnnelikud ja ikka liikuge, liikuge, liikuge! 24. oktoober 2023. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar