teisipäev, 3. oktoober 2023

Käisime jalutamas

Kuna ilm läks vihmaseks ja liikumisvajadus oli suur, võtsime vihmavarjud ja läksime. Poole kaheksa ajal näitas kesklinna silla juures 13 soojakraadi, seega ilus ilm ju. Ainult, et kedagi eriti vastu ei jalutanud, ainult Märt Avandi Jahtklubi juures, aga teda oleme me läbi 7 aasta pidevalt rajal kohanud, küll jalutab, küll jookseb, küll kiirkõnnib. Sportlik mees, pole midagi kosta. Meie jalutasime maha 6,3 km ja 10 200 sammu. Nüüd on süda rahul. Päris piin on neid kilomeetreid üksnes stepperil ja graatsiarõngal täis teha, aga vajadusel teen ja olen teinud ka, eesmärgiks on siis vähemalt 8000 sammu päevas. Vesi pole eriti tõusunud, laine loobib ennast kohati üle muuli, aga muul on kenasti näha. Olen rajumagi ilmaga rannas käinud. Ja ma pean igal kuul vähemalt korra randa saama, mere äärde, jah, ma olen mere laps, üleni, üdini! Germo on ka rõõmsas tujus kogu päeva, rõõmsalt tuli ka rajale ja koju ja naabrimees tõi veel ühe rõõmutekitaja, jälle soksi! Aitäh! Mis seal ikka. Käes on smuuti aeg! 3. oktoovber hakkab tasapisi öö suunas liikuma. Meie jaoks on imeline päev olnud. Loodan, et ka teie jaoks. Ülle, Tervise juures mõtlesime su pääle taas ;) 3. oktoober 2023. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar