pühapäev, 8. oktoober 2023

Jaansoni rada 389. päev

Täna juhtus jälle nii, et sattusime rajalt metsa, sest Germo vaidles, et kindaid pole vaja, aga kepikõndides hakkas ikka jube külm, algul keerasime Männiparki, et veidike tuulevaiksem oleks, sealt leidsin puraviku ja ... No 2 purki seeni tegin taas sisse, ka puravikud ja kukekad läksid soolvette. Kokku kepikõndisime 8,7 km ja 14 200 sammu. Eile tuli peaaegu sama palju. Hoian rangelt enda seatud reeglitest kinni. ikka 8 000 - 10 000 sammu päevas. Ilma ei suuda enam ammu ollagi. Ja täna oli ka saunapäev ning hommik algas kohe kirjatööga, sest Urmas Saard palus minu käest eile presenteeritud raamatu kohta arvustust, mille ma talle ka täna hommikul saatsin. Ja nagu juba ennist oma ajajoonel mainisin, meeldib mulle Urmas Saardi käekiri ja silm. Kirjutab väga hästi ja aastate eest kajastas ta kogu aeg minu kirjutamisega ja korraldamisega seonduvaid asju. Vast isegi läbi 7 aasta, kui ma Pärnu kirjandusõhtuid peakorraldasin. Olid ajad! Tahate tagasi? ;) Metsast läksime otse sauna ja nii see päev on läinud ja uus nädal algamas. Täna lähen järgmise raamatuga voodisse, juba eile tegin lugemisega algust. Oleme ikka rõõmsad ja liigume, onju? 8. oktoober 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar