neljapäev, 24. august 2023

Päev kadus hoidiseid sisse tehes

Täna juhtus nii, et nõks enne tellitud kurke ( mille Urmas mulle tõi) jõudis Aili kohale, õigupoolest ei tulnud Aili üksinda vaid koos Kerli ja tema perega. Ja no koos kõige sellega, mis siin blogis on, v. a. siis kurgid. Siirad tänud! Nüüd me nälga ei jää :) Talupoja tarkus aitab alati, see on mu ajusagarate vahele salvestunud ja hoidiseid sisse teen ka alati maitse ja sisetunde järgi, iial ei tee retsepti järgi. Täna tuli neid 15 purki, millest 4 purki on marineeritud kurgid, 4 purki marineeritd punased peedid ja 7 purki pangesalatit. Hetkel veel potitäis punapeeti ka veel keeb, aga nende marineermise jätan homseks. Muidu pole homme midagi sisse teha ju :D Ailike, oad ma enamuse praadisin ära, no nii head, ämm soovitas, aga ma praadisin toiduõliga, kuigi võiga pidi parem olema. Osa panin ka pangesalatisse, nagu tükeldasin väiksema suvikõrvitsa ka sinna. Suurem ootab oma saatust. Punapeedid tegin köömnete ja tilga äädikaga ning kurkidele lisasin ka seda mida kapist võtta oli, küüslauku, tillivarsi ja sinepiseemneid. Pangedalat koosneb mul sellel korral lilladest, oranzidest ja rohelistest tomatitest, suvikäõrvitsast, ubadest, kurkidest, sibulast, tillist, rohelisest sibulast, küüslaugust, toiduõlist, äädikast, suhkrst, soolast jne ... ühesõnaga omalooming taas. Tuli päris hea. Algul mõtlesin, et hoian homseni ja siis keedan, aga läks üha mahlasemaks ning tuli vedalamapoolne, aga maitse on väga hea. Pangesalatit tahaks veel teha, erinevaid. Ja kõrvitsat tahaks sisse marineerida, mitte suvikõrvitsat ega kabatšokki, ikka tavalist, seda suurt maakera taolist :) Ah, mis ma ikka lobisen. Täna rajale ei jõudnud ja kirjatööd ma ka ilmselt enam tegema ei hakka, sest peedid tahavad veel veidi hoolt ja päev ongi juba õhtus. Kasulik päev. Aitäh teile kõigile, kes te mu päeva ilusaks tegite! 24. august 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar