esmaspäev, 7. august 2023

Jaansoni rada 359. päev

Minu jaoks oli see juba katastroof, sest viimati käisin ma rajal 2. augustil. Need, kes on harjunud regulaarselt oma lemmikharrastusega tegelema, mõstavad. Täna sain arstilt kinnitust, et ma võin (lausa pean) rajal käima ja seda enam rahutuks ma muutusin, kui niiöelda hull raju mööda läks. Tegelikult läksid tänased plaanid vett vedama, sest ma võtsin lõuna ajal ühe ravimi, mis mind mitmeks tunniks jalust niitis ja ma magasin ja magasin ja ... Tulimegi alles rajalt ja kokku läbisin ma täna 6,7 km ja 11 000 sammu. Vähemalt 8000-10000 sammu pean päevas tegema, siis on norm täis, üle selle on juba boonus. Arst andis ka kinnitust, et kepikõndida võin kuni valu piirini, aga valu ma ei tunne ka nüüd, pärast sellise kilometraazi läbimist, seega on kõik kõige paremas korras. Tegelikult on soe õues. Nüüd kella 21.21 ajal näitas 18 soojakraadi kesklinna silla juures, aga ma igaks juhuks panin ikka tuuleka selga, jube palav hakkas, see ei anna vihma ega õhku läbi. Veidike märjaks saime ka aga vihm on soe ja Grmo pani ka oma tuuleke kuivama ning kepikõndis lühikeste pükste väel. Jahtklubi ees on kõik nii vaikne, sealt veid eemal käib Vanasadama kvartali ehitus, seega on ühes kohas ajutine sild. Mis seal ikka, meie oleme õnnelikud, et saime taas rajale. Olge teie ka ja ikka liikuge, kui see vähegi võmalik on! 7. august 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar